![]() |
Sv: Spark meg bak er du snill!!
Sitat:
:rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Fortsett med det som funker for deg... :) Det er jo tross alt det som er viktig! |
Sitat:
Også kan jeg jo ha en regel ovenfor meg selv at jeg skal holde på med strikking, sex eller bok i minst 10 minutter også kjenne etter om behovet er like stort eller om det faktisk går helt greit! ? :rolleyes: |
*sparker bak men bare litt*
Meeeen du!! Hvis du plutselig kaster i deg en haug med karbohydrater hva skjer da med den stakkars magen din? -og ikke minst forbrenninga?? Når jeg gikk på min planlagte sprekk i september så hadde jeg vondt i magen i 4dager (vi snakker tidevis magekramper) Fikk ikke gjort nr 2 så måtte ta sånn klyster, ble skikkelig oppblåst - "blåste nordavind fra alle kanter":o og kroppen min holdt på alt vann.. Følte meg rett å slett misslykka.. :mad: Så hør på den snille og gode stemmen du, den vil deg vel.. |
Sitat:
|
Sitat:
og de der gode vaflene som blir litt i overkant 1 kh pr stykk, de er laget her nå i kveld og jeg tok 2 med litt rørt bringebær på, ikke masse! Og det smakte nyyyydelig! Og de var FEITE for fingrene skinte så fint så! :eek: |
Sitat:
Og du, AUU!! :eek: |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg VET jo at jeg ikke har noen grunn til å syntes synd på meg selv, og djevelen på min skulder har IKKE fått foring i dag heller! Nå har han gått der i 10 dager uten så mye som en liten smule!! Tipper han er ganske irritert og han prøver jo tydeligvis å vippe meg av pinnen nå! :mad: Men jeg får hoppe og danse og rocke litt så ramlær'n sikkert ned!:) |
Sitat:
|
Sitat:
Men, I'm working on the case! :) |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Og, det ble deilige lavkarbovafler i kveld og det tilfredstilte meg nok!! :) Dipp og grønnsaker skal jeg jammen ha i morgen kveld, til Xfaktor! |
Sitat:
|
Sitat:
Og, bare all den tiden jeg har brukt på å svare en og en her inne nå så har jeg sluppet å tenke på snop!! :) Det er ikke tull at det HJELPER å være her inne, det er denne timen et bevis på for meg! Og du, 5 barnsmor, bra!! Det liker jeg!! :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sparker til djevelen på skuldra di istedet jeg:D
http://tickers.tickerfactory.com/ezt...0Pr/weight.png |
|