![]() |
Sv: Noen som har prøvd Pergotime?
Var ferdig med pergo kuren for noen uker siden ,bivirkningene jeg hadde var vondt i hodet nesten hele uka jeg gikk på dem.Hadde ikke noe humørsvingninger utenom det vanlige da:pMen nå er det bare å vente å se da om det blir noe resultat av dette:D
|
Jeg er på dag 3 av min første Pergokur nå. Kan ikke si jeg merker så mye til noe bivirkninger enda. Kanskje litt tung i hodet, men ikke noe utenom det! Så får vi bare se hvordan dette går!
|
Hei Idamor:)
Den forrige kuren gikk ikke bra ,så jeg er på dobbel kur nå 4dagen. Jeg merker mer bivirkninger på humøret nå enn da jeg gikk på enkel kur.Også vondt i hodet og litt ør etter kuren var over. Lykke til med kuren håper at det går bra denne gangen for oss begge:) |
Da håper vi at alt går bra nå da, butten! :-)
Jeg skal ta min siste tablett denne kuren i morgen. Men, er det normalt at man får mer utflod på Pergo? For jeg føler nemlig at det renner hele tiden!! Omtrent som å ha mensen, uten blodet liksom! |
Ja det har jeg også merket ,pleier ikke å ha noe særlig utflod men det har jeg nå helt siden forrige kur.
Så det er nok en bivirkning ja. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:27. |