![]() |
Sv: I dag ble jeg faktisk misunnelig...
Sitat:
|
Sitat:
Men sitter ikke og har det miserabelt med kostholdet mitt av den grunn. Det går ann å ønske noe man ikke får, uten å oppleve det som en grusom opplevelse. Klarer man ikke tenke på sånt uten å føle seg ræva, så har man nok fortsatt endel problemer med mat, enten man har et perfekt lavkarbokosthold eller ei. |
Sitat:
|
Sitat:
Går heeelt fint ann å ønske noe man ikke får og samtidig være glad for det man har:) Skille går jo der man tenker på noe HELE tiden og der tanken slår en midlertidig akkurat der og da også går over også lever man livet vidre med et smil. |
HVIS de andre i heimen spiser noe jeg har lyst på, så tar jeg en munnfull og smaker lenge på den.. Hvis det er sirup, oki da spytter jeg ut igjen fordi det er såpass mye sukker i det, men hvis det er annen mat så tåler jeg en munnfull. Det ER godt å bare kjenne smaker og man trenger ikke mer enn en munnfull.
|
Jeg savner overraskende få ting egentlig - trodde det ville bli mye verre. Savner sjokoladen min ganske ofte da, spesielt i helgene. Savner også mine daglige tekopper med masse natreen, og så savner jeg epler. That's it:)
|
Toast av loff, skinke, masse ost, oregano og smør! XD Det har alltid vært redningen når jeg ikke har matlyst, ikke orker lage mat, har litt dårlig tid eller rett og slett har lyst på noe godt.
Har vært sånn i mange år ;P Jeg har ikke merket noe enda siden jeg begynte for en uke siden, men jeg vet at pasta kommer til å bli vanskelig. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Forresten har det nettopp gått opp for meg at jeg ALDRI har hatt gallesteinsmerter etter at jeg begynte på lavkarbo! Før hadde jeg det i tide og utide, selv da jeg spise kjempemagert etter råd fra legen min...Bah. |
ååå, er så mye jeg har lyst på! Men, det som frister mest er komper med masse sirup på! mmmm <3 å ostepop! å sånn smash sjokolade.. mmm..
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Og går det ikke å lage brunsaus av noe? Ingen som har prøvd det? Har savna to ting. Is i sommer (har laga selv et par ganger). Og pizza. Mest fordi det har vært mange studentarrangementer med gratis pizza i det siste. Og så lukter det veldig godt. Men jeg klarer meg kjempefint uten. Trodde jeg skulle savne ris/pasta. Det har faktisk ikke vært noe problem whatsoever :) |
Melk!!!! Iskald, frisk H-melk. Stooort glass, som drikkes i dype drag... *sikle*
Mai gad, jeg tror det melkesavnet er min verste fiende om dagen, altså. Det holder bare ikke med 2 dl, må være minst 5 for at det skal duge. Om melkesavnet blir for stort, så kommer jeg til å sprekke. Ellers kverker jeg den som står mellom meg og melkekartongen!!! :D |
you can`t eat/drink it if you don`t buy it:D
|
Sitat:
|
Sitat:
Forøvrig får man jo gjerne "kick" på ting kroppen mener den trenger, f.eks et mineral. Dessverre klarer ikke alltid hjernen å oversette dette helt riktig, og vi ender opp med å spise noe HELT annet, hvilket bare forsterker følelsen av at vi trenger mer. Mor mi har aldri vært særlig glad i søtsaker og sjokolade, men får i stedet fullstendig kick på f.eks løk. Eller buljong. Eller noe annet. Tror det skjer bare en gang i halvåret at hun får kick på sjokolade eller noe annet søtt. Heldiggrisen! |
Sitat:
For å være sikker skal jeg regne det ut en gang til, men jeg har mine tvil. :( |
Sitat:
At du MÅ ha det er noe du velger selv:) |
Sv: I dag ble jeg faktisk misunnelig ...
Jeg savner egentlig ingenting, men jeg er biiiittelitt bitter på at jeg ikke tåler meieriprodukter særlig godt.
Og det hender jeg savner skikkelig godt øl og ordentlig italiensk pizza med ultratynn bunn, har prøvd noen gode lavkarboerstatninger, men det blir aldri helt det samme. Egentlig liker jeg ikke brødmat i vanlig forstand så veldig godt (spiste stort sett rugbrød/pompernickel før), men tynn italiensk bunn som knaser er prima! Men jeg tenker i grunn ikke så mye over det, bortsett fra når jeg kommer over en tråd som denne :p. |
Jeg er litt av den oppfatningen at det som teller er hvordan man gjennomfører i det lange løp.
Jeg spiser høykarbo ting innimellom, ikke så mye fordi jeg orker ikke så mye av det som før, men det hender. For meg er ikke det noen krise, men det skjer ikke så ofte heller. Det føles imidlertid nesten litt om å banne i kirken å skrive det her;) |
Sitat:
Jeg begrenses veldig av at formen blir totalt fucked up, jeg tåler rett og slett ikke høykarbomat, så det begrenser seg selv, og da er det rett og slett ikke verdt det :o. |
Sitat:
Jeg synes uansett det er viktig at man får frem alle sider. Noen verken ønsker eller kan skeie ut overhode, for andre går det greit. Og begge deler er like greit, tenker jeg. |
Sitat:
Den inneholder kun 0,1 kh per 100 ml... :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09. |