![]() |
Sv: Ny seng
Jeg liker også Ekornes svane lr Jensen...men har dårlig erfaring med boxmadrasser(continentalseng) Den ble kasta ut etter to år bare! Nå har vi to helt ulike svane rammemadrasser på ben med en felles overmadrass. Funker veldig bra:)
IKEA er ok, men etter min erfaring holder de bare 3-4 år.. Skal inrømme at jeg savner 80tallets udempa vannseng jeg da :love: |
Sv: ny seng.
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Vi kjøpte ei seng for noen år siden (kanskje så mye som 5 år?), en Jensen kontinental tror jeg den kaltes, den kosta endel - ca 13 000 kanskje (med overmadrass). Den er 180 cm bred, fordi vi ofte hadde minstejenta sammen med oss i senga. Nå hadde vi klart oss med 150 cm, men det blir ikke aktuelt å bytte den ut. Er blitt skikkelig avhengig. Plages med endel vondter, så hvis jeg sover andre steder hender det jeg våkner fordi jeg ikke har god nok madrass. Savner et oppbevaringsrom under, synes produsenten kunne tenkt på oss som aldri får nok oppbevaringsplass.
Anbefaler dere å ta dere god tid til å se dere rundt på de forskjellige butikkene. Hvis dere vil ha forskjellig mykhet på madrassene er ikke det noe problem, sånt kan ordnes. |
Vi fikk en rammemadrass med overmadrass på 180 X 200 for den prisen. (dvs 4 madrasser med et tøystykke som holder de sammen, som ligger på en slags ramme på gulvet).
Ulempen er at du ikke får lagringsplass under sengen, men fordelen er at du ikke får hybelkaniner der heller! :D |
Sitat:
|
Jeg vil anbefale Svane Exellent kontinentalseng 180cm!!
Vi hadde en sultanseng 120cm fra IKEA i 3 år, og jeg kan trygt si at nattesøvnen er et helt annet kapittel med denne senga! Også veldig kjekt med duo-system, hvor man kan bestemme selv om man monterer madrassene på medium eller hard fasthet. Vi kjøpte den for kr 12.990 på tilbud, opprinnelig kr 19.990. Lykke til! :D:D |
annbefaler Jensen seng på det varmeste ,,er det beste jeg noensinne har sovet i ,og jeg har hatt mange senger i åras løp ,, billige
men kjøpte Jensen seng for 5--6 år siden , betalte ca 11 tusen med overmadrass.... jeg gleder meg vær kveld til og sove godt i min seng,, |
Sitat:
Sitat:
EDIT: Ser at jeg har snart 1600 innlegg... og dette er første gangen jeg har prøvd en multi-quoting, hehe |
vel det blir en del hybelkaniner under en rammemadrass også da
får sjokk de få gangene den blir dratt fram |
Sitat:
(med mindre man har støv på hjernen eller er allergisk... Synes ikke at det har vært så mye hybelkaniner der, jeg husker ikke hvor mange år det gikk før vi løftet av madrassene helt første gangen. Neste gang gikk det 2 1/2 år, og da var det nesten ingenting) |
Sitat:
|
Har hatt Jensen Ambassadør - den sengen er vel stort sett det eneste jeg savner fra ekteskapet mitt... :rolleyes:
Har også hatt en 120-rammemadrss fra Ikea, jeg mener den var hard da jeg kjøpte den, men etter 3 års bruk (av kun meg, var singel!) var den så mjuk at det ikke nyttet å ligge to på den. Den tyngste rullet da ned i midten og den letteste lå på kanten. Nå har vi to rammemadrasser fra Jysk, husker ikke hva de heter, de er greie nok, men når den tid kommer at det kommer penger så blir det Jensen på nytt! Min søster kjøpte nylig to Jensen rammemadrasser + dobbel overmadrass, 20.000,-... Hun påstår det er verdt hver eneste krone og det tror jeg så gjerne. |
http://skeidar.no/skeidar.portal?_nf...ge_varekatalog
er det denne dere som har svane har? for den så fin ut.. tror ikke vi har råd til jensen ambassadør |
Nei - det er er svane classic - sats på excellent istedet... de har de for rundt 10000 for 150 bredde i disse dager :)
|
Hei,
Noen som har erfaringer med Svane madrassene med IntelliGel… |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg ser at noen anbefaler Intelligel. Den ville jeg også kjøpt hvis jeg hadde hatt råd, men tror de er ganske mye dyrere enn Classiken :o |
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49. |