Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Sukkersjokk!!!! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3595)

Huldr 09-02-05 21:47

Trodde vel ikke det :D *Trodde ikke du satt i en krok og gråt nå...* :rolleyes: (Jooo...det trodde jeg... slemme mofe:krangle: :lol: )

Nei, nå mååå jeg altså gå på butikken og få tak i den sjokoladen... :p (mørk nesten-uten-sukker-sjokolade...lover... :rolleyes: )

Aline 09-02-05 21:54

:lol:

kos deg med den sunne sjokoladen, du :D

Summer 09-02-05 21:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HP

Men nå skal jeg lage meg taco! :D Med transfett i lefsen! :D )

:eek: selvdestruktiv adferd......:rolleyes:

MHM 09-02-05 21:57

For dere som liker sjokolademelk: Har dere smakt Protein Delite (proteinpulver) med sjokoladesmak? Tok pulver og olje og melk i et litermål, og kjørte stavmixeren i. Selv jeg syntes det var godt. Bare et tips...

Summer 09-02-05 21:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MHM
For dere som liker sjokolademelk: Har dere smakt Protein Delite (proteinpulver) med sjokoladesmak? Tok pulver og olje og melk i et litermål, og kjørte stavmixeren i. Selv jeg syntes det var godt. Bare et tips...

Herved erklærer jeg dette innlegget til det beste innlegget i denne tråden! :cool:
Konstruktivt! :ja:

Huldr 09-02-05 22:03

Sitat:

Hørtes veldig godt ut! :ja: Drikker ikke sjokolademelk jeg - men jeg tenker på barn i familien bl a...

Det ble ikke sjokolade... tar en smoothie i stedet. DET er vel en bra erstatning? :rolleyes: :D

Aline 09-02-05 22:05

*applaus* :ja: veldig bra!!

friflex 09-02-05 22:22

Er ikke Protein Delite ganske dyrt i forhold til de fleste andre proteintilskuddene? Men hørt det skal være det aller beste på smak ja!

Aline 09-02-05 22:25

250 kr for en halv kilo ...

Fedonisten 09-02-05 22:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HP
Reportasjen om nanoteknologi

Du kunne vel ikke fsjempli tenke deg å skrive en tråd fsjempli om hva dette var om? Jeg er nemlig fsjempli veldig interessert i nanoteknologi - og lurer på hva som ble sagt fsjempli.

Og JA - jeg vet at jeg sikkert kan se det på nett-TV, men jeg har ikke bredbånd om dagen, og da bruker jeg lenger tid på å åpne programmet enn det tar å hogge inn teksten fra programmet i steintavler med hammer og meisel....

Sånn omtrent jaffal.....

:cool:

MHM 09-02-05 22:38

Skal sukkersjokktråden handle om nanoteknologi nå, som jeg ikke ANER hva er, og som høres ut som ikke interesserer meg i det hele tatt, og så vet jeg ikke om Fedonisten er ironisk eller ei, for dersom hun mener det, så må det være en ny side ved henne som ikke jeg kjenner, og jeg vil kjenne hele henne, og da må jeg kanskje tåle litt nanoteknologi i sukkersjokktråden. :cool:

Fedonisten 09-02-05 22:41

Sitat:

vet jeg ikke om Fedonisten er ironisk eller ei

Fedonisten har ikke krefter til å være ironisk - og nanoteknologi er spennende!

*fnis*

Har jeg forresten fortalt deg at jeg syns kvantemedisin er spennende også MHM??? Blir du snart såpass nysgjerrig på alt du ikke vet om meg så du inviterer til lunsj i kantina????

*dobbelt-fnis*

MHM 09-02-05 22:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
Blir du snart såpass nysgjerrig på alt du ikke vet om meg så du inviterer til lunsj i kantina????

Du har jo stående invitasjon hver onsdag jo, kvinne! Være flittige og jobbe med bok/studier sammen først, og så belønning med kantina. Jeg spanderer lunsjen jeg, om du orker kjøre (og mannen din spanderer vel bensin kænskje?) *lirke-lokke-lirke-lokke*

Og med det samme jeg har "ordet" (tråden???):

Hvis man registrerer seg som forhandler hos proteinfabrikken.no, så får man 3 kg Protein Delite for 720 kroner. Og DET er ikke dyrt, med tanke på at det smaker GODT og at det ikke er sukker i det. Dessuten regnes vel proteinfabrikken som en seriøs forhandler, og det ikke så dumt å ta i betraktning i denne bransjen.

Aline 09-02-05 23:02

oiii? kan hvemsomhelst gjøre det??

friflex 09-02-05 23:10

Interessant MHM!

Men er det så enkelt som og bare melde seg opp som forhandler? Ingen forpliktelser på mengde kjøp etc?

MHM 09-02-05 23:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aline

Hva mener du? Akkurat som du er hvemsomhelst liksom?! :eek: Du er jo HildeAline!!! :D :D :D

Ok, skal ikke tulle. Tror alle kan gjøre det, hvis du sier du skal selge videre... Kanskje du må ha et organisasjonsnummer. Men det får du jo i Brønnøysund i en fei...

Jeg shopper både barer og pulver til meg selv, venner og familie. Får det på døra av postmannen som synes det er SÅ koselig at noen fortsatt er hjemme. "Æ bli så gla når æ skjer dæ!" sa han i dag... *fnis* Lurer på hva sjefen min tenkte om livet på landet.... :rolleyes:

Fedonisten 09-02-05 23:11

Sitat:

Invitere meg på lunsj - og attpåtil betale for den mener du???

:ja:

*fniiiiiiis*

MHM 09-02-05 23:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av friflex
Men er det så enkelt som og bare melde seg opp som forhandler? Ingen forpliktelser på mengde kjøp etc?

Hmmm, nei. Jeg har ikke forpliktet meg til noe. Les ellers svaret jeg gav Aline. Ved nærmere ettertanke så må man kanskje ha et org.nr. Men det skader ikke å prøve. Det dreier seg om mange hundrelapper å spare bare i måneden.

Aline 09-02-05 23:13

dere er jammen litt av et radarpar :D :D :klem:

MHM 09-02-05 23:14

Fniiiiiiiiis Fedonisten!!!! :D

friflex 09-02-05 23:25

Jeg kan kanskje evt bestille til butikken og ta det gjennom den:rolleyes:

elian 10-02-05 10:11

Sitat:

Jeg har en stoooor boks stående i skapet mitt jeg...... Synes den smakte fælt...... :o Men jeg er veeeldig var på ting som liksom skal smake sjokolade også ikke gjør det liksom......... Jeg synes den har rar ettersmak....... Men nå skal det sies at jeg prøvde den med bær i, tror jeg.... Den ene gangen jeg har prøvd....... Hmm....

Kanskje jeg må lage en "plain" ....... DET må jeg! Det blir shake til lunsj i dag, tror jeg!

friflex 10-02-05 14:30

Ja gjør det!

Bær og sjokoladeshake hørte ikke bra ut:nei:

Skal det smake som sjokolademelk må du nok blande med skummet melk vertfall...

Men tenk på at du får i deg masse proteiner uten at du behøver og bruke mer enn noen få sekunder på og forberede det:)

Aline 10-02-05 16:32

jeg har sjoko shake med skogsbær moset i ;) jeg liker det, men så er ikke mine smaksløker helt som alle andres :p

elian 10-02-05 18:25

Sitat:

jeg har sjoko shake med skogsbær moset i ;) jeg liker det, men så er ikke mine smaksløker helt som alle andres :p

Nei det får'n si! Litt av noen kombinasjoner du har prestert å komme med på matfronten gjennom tidene.....

Du er sånn nugatti på gulosten og syltetøy på slami'n type du! :eek: Bortsett fra at du nå ikke psiser verken syltetøy eller nugatti da, men.......

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.