![]() |
Sv: Sjokolade - igjen ...
Sitat:
|
Cocoasen har ikke kh, mengden mandler og rosiner du har brukt blir tilsammen ca 17 gr kh (rosiner er dessverre ikke særlig ketolysevennlig :o), hvor mye som er i sjokoladen, må du nesten se på baksiden av pakke, da det gjerne varierer, men det er jo såre enkelt ettersom du har brukt hundre gram :).
|
Sitat:
|
Sitat:
Er lite på både danskebåt (bra oppdaga btw photo :p) eller på rikshospitalet. Hær i Tromsø er det bare Narvesen på sykehuset, så da sjekker jeg kanskje ut en helsekostbutikk en dag snart.. bynner å minke med soyaproyein alikavel.. |
Sitat:
Sitat:
men det har vi heller ikke i tromsø, vi er litt utafor allfartsvei, ikke rimi engang hær :rolleyes: |
jeg var akkurat på nordlandsferie og fant cavalier i en liten ica nærbutikk. Helt snodig, der oppe har de ALT jeg ikke finner i butikker her!
|
Sånn er det gjerne på landet. Jeg kommer fra en plass med fire hundre innbyggere, har aldri sett maken til velassortert butikk de har der hjemme, altså!
|
Sitat:
Her har de dem på alle helsekostene (3 stykk i alt, hehe) og på en lokalsjappe. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sjokoladeprinsen (den uten sukker) smaker helt fantastisk. Jeg synes den smaker som ordentlig sjokolade, ikke gir den diare eller mageknip heller.
Inneholder maltiol, men jeg får som sagt ikke problemer av den. http://sjokoladeprinsen.no/ |
Sitat:
Sjokoladeprinsen sin var ikke verst, faktisk. Jeg spiser ikke så mye sjokolade, men jeg er liksom en sucker for nye produkter, og ser jeg en sukkefri sjokkis jeg ikke har prøvd før, så må jeg liksom bare teste :rolleyes:. |
Sjokoprinsen er fabulous!
|
Hva med atkins sin? Chocolate hazelnut crunch - smaker sjokolade, men er samtidig litt nøtter i - så det er min favoritt. Har smakt de andre sukkerfrie - og ehm... Blæh!! ;) Dessuten blir jeg METT av denne - så fint mellommåltid og krisemåltid når jeg ikke får spist på en god stund :)
2.8 net carbs i en sjokolade. Coop butikkene skal ihvertfall ha den - ligger med nutrilett (!!) og vitaminer og slikt. :) |
Sitat:
|
Jeg smakte Atkins bar for første gang i går faktisk, fant de ved en tilfeldighet på Meny, så da kjøpte jeg både den med sjokolade og den med nøtter, og jeg må si begge smakte nydelig, og var også ganske mettende.
For meg trigget den søthungeren så da gikk det som det måtte gå da, spiste opp begge to i løpet av dagen :) |
Jeg ser at du bor i Rogaland og jeg kan da melde om at Meny i Jåttåvågen har Sukkerfritt sine sjokolader, både mørk sjokolade, melkesjokolade, mandelsjokolade og en til. I tillegg koster de ikke mer enn rett over 20 kroner. Jeg kjøpte i tillegg en kjekssjokolade med 4 karber pr.100 gram. Den hette MixChoc og var kjempegod som lørdagssnop :-) Det er to stk i pakken og en veier bare 34 gram, så det synes jeg var et godt alternativ :-)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Bedre å kutte ut alt søtt, så mister du suget;)
|
Sitat:
|
Sjokoladeprinsen er helt topp..! Smaker helt fantastisk, og er veldig liten, så det blir bare noen få biter over hele helgen liksom..
Min sambo som elsker sjokolade, sa det var den beste sjokoladen han hadde smakt..! :p Kjente ikke at den var sukkerfri.. :D |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26. |