![]() |
Sv: I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!
Stooordrikker av pepsi max selv, og kutter på nytt i dag:(.
Drakk en liten rest til frokost, men nå er det tomt! Om det er lov er det faktisk mye uenighet om, så det er vel best å være på den sikre siden... |
Sitat:
jeg kan ingenting jeg om sånne ting,så jeg er veldig takknemlig for alle svar jeg får. Syns det er litt vanskelig å skulle sette seg inn i dette:/er jo helt fersk..Sånn som nå tenker jeg veldig på proteiner,hva skjer om jeg får for lite?Jeg vet ikke eksakt hva jeg veier,tipper ca 105 kanskje.Og er ekstremt lite aktiv akkurat nå(brektbein=sofapotet).Så ut ifra det jeg har lest,så tar jeg aktivitet*vekt?Syns det blir så syykt mye å spise:S Så nå ligger jeg på rundt 80.Er det galt av meg? Vet at det ble endel spm:engel_ikk,men regner med at dere kloke hoder har noen goderåd:) |
Sitat:
|
Ikke bry deg så mye om mengden proteiner nå i starten. Det går som regel fint av seg selv, så lenge du får i deg nok fett. Konsentrer deg heller om det, om å spise deg passe mett og å telle karbohydrater :).
|
Sitat:
Takk så masse for svar:) Da skal jeg slutte å bekymre meg for det*puuh*:D |
Jeg trodde jeg drakk for mye vann. Godt å se at det er vanlig. Drakk 3-5 liter vann pr dag. Nå prøver jeg å ikke drikke mer enn 3 liter, fyller 2 dl i glasset i stedet for 3 dl. Det blir jo så mye mer veske inn i löpet av dagen, alt vann pluss kaffe/ the.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54. |