![]() |
Sv: Bildetråden 30+
Så flinke dere er alle sammen :heia:
Til Sanney: Digger avataren din. Okami er et av mine absolutt favorittspill på Wii :D |
hehe, det er Chibiterasu fra Okamiden, nytt spill til DS, ikke utgitt enda :) jeg har bare spilt okami på ps2 jeg da
|
Dæng! Jeg trodde det var Amaterasu jeg. :p
Men nå skal jeg slutte å OT'e den fine bildetråden deres :) |
Jaaa! Da ble det stilt i bildetråden vår!
Her kommer jeg med ukens oppdateringsbilde! Dette er forskjellen etter fullført uke 1 og fullført uke 3! I kg er det ikke "mer" enn 2,3 forskjell, men ser jo litt strammere ut? I allefall på avstand! http://i25.photobucket.com/albums/c7...e1og3front.jpg Skikkelig oppdateringer og min historie sålangt ( Som ikke er avskrekkende lang) ligger i Journalen min! :D |
Kjempebra StineH! Fortsett slik! :D
Personlig har jeg slitt veldig med å holde meg unna sukker de siste dagene, det er den tiden i mnd nå kroppen bare skriiiiiker etter søtt- så i går endte det opp med at jeg skylte ned i vasken en stakkars 2 litring med is som lå i fryseren- fordi jeg var redd jeg ikke klarte å stå imot suget! |
Sitat:
Jeg har gitt bort alt jeg ikke kan spise, og måtte kaste 4 liter med ostekakeis med bringebær! Det var DRITkjipt!! |
Ååå så kjipt ja...det er jo så godt! Men man kan ikke tenke sånn- bra du kastet det! Fysj og fysj! ;) Is er en av favorittene mine, og nå skal jeg prøve å lage det selv, for første gang...blir spennende- for jeg MÅ bare ha noe søtt. Har prøvd en del sukkerfrie sjokolader, men jeg liker de liksom ikke så veldig godt, og nå har de begynt å vokse i munnen på meg.. men det må da gå ann å finne noe søtt å kose seg med av og til??? Noen tips?
|
Sitat:
|
2 Vedlegg
Jeg får vel legge ut bilder jeg og da. Første bilde er fra i høst, ca 5-10 kg før toppvekta min (litt usikker da jeg ikke akkurat gikk frivilllig på en vekt den tida :p). Det neste bilde ble tatt tidligere denne uken, og viser 39 kg i minus :D Har fortsatt en del å ta av, men jeg er hvertfall godt på vei! Ligger noen flere bilder i journalen min for de som vil se, og lese historien min :)
|
Åh, så flinke dere er allesammen:)
Måtte inn å se. var like ved å gi opp hele kuren, men nå har jeg virkeli fått nytt mot. :) Skal også legge ut bilder når jeg har begynt å gå ned :D |
Du ser fantastisk ut ChristineSixteen! :) Du har jo gått ned sååå mye! Hvor lang tid har du brukt på det? Og hvordan er huden din etter en slik vektnedgang?
Vil gjerne går ned rundt 40 kg selv, men er litt redd for at huden kommer til å henge rundt meg da ja... Bringebærisen din skal prøves ja! Prøvde meg på en i går, med egg. Men brukte sukrin og jeg synes ikke den ble søt nok (med ca 4ss) det smakte egentlig bare pisket fløte med litt bringebær- ikke så kjempegodt det! Splenda er kanskje søtere? Og Ullfisk: du har jo allrede gått ned hele 7 kg! Det er jo en veldig god start! Ligger på ca 7kg selv, og har fattet nytt mot så de neste 2 ukene (før jeg drar på ferie) skal jeg være superstreng med meg selv. Hvis jeg klarer å gå ned 2 kg da, skal jeg belønne meg med litt ekstra god mat i ferien! :D |
Sitat:
Splenda funker veldig bra, mye søtere enn sukrin. Og så har den ikke den ekle bismaken sukrin har hvis man bruker mye. Lykke til :) |
Sitat:
|
Må bare si at jeg beundrer dere. Virkelig. Lykke til. :4klover::blomster:
|
Sitat:
|
Kanskje jeg skal legge ut bilde jeg også da. Selv om jeg jo har "jukset" og gått ned det aller meste med pulver på Xtravaganza. Første bildet er i slutten av januar, siste i juni.
http://i30.photobucket.com/albums/c3...0305-small.jpg http://i30.photobucket.com/albums/c3...o/IMAG0064.jpg |
Sitat:
|
Sitat:
Wow! |
Sitat:
Jeg vil gjerne lese mer, men finner ikke journalen din. Hjelp! |
Sitat:
Men jeg har vært veldig fornøyd med opplegget på xtravaganza. Med kurs og oppfølging og trening osv. For meg ble det helt riktig. Men det er ikke enkelt å gå på pulver, selv om man er i ketose og dermed har nok energi så blir man veldig lett veldig lei. Jeg ser at ChristineSixteen har gått ned enda mer på omtrent samme tid med LCHF og hun har kunnet spise mat mens hun gikk ned. Ideelt sett vil jeg si at det er en bedre løsning. Men for meg funket det fint med pulveret (selv om jeg var lei) og jeg gikk jevnt bra ned. Så jeg kommer sannsynligvis til å begynne på pulver igjen en periode på høsten. Jeg har mer å gå ned, og generell lavkarbo ser ut til å fungere stabiliserende på meg og ikke slankende. |
Sitat:
Vet ikke om det ble riktig, men prøv denne linken :) |
Fantastisk alle sammen!!! :D
Skal se om jeg tør å vœre like modig som dere som har lagt ut bilder. Har ikke så alt for mange bilder fra før jeg begynte å gå ned i vekt, det er jo fordi jeg hater å bli tatt bilder av :p Skal lete gjennom bildene og se hva jeg finner og deretter vurdere om jeg tør å dele. |
Sitat:
|
Takk for alle de flotte tilbakemeldingene :D Er virkelig en super gjeng her inne på forumet :heia:
|
Dere er utrolig flinke alle sammen! :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23. |