Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell ernæringsdebatt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Tips ang. kokosolje (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35493)

Kitt 13-08-10 16:34

Sv: Tips ang. kokosolje

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 915585)
Ja, Meny var noe av det første jeg tenkte på. Butikken her oppe på Ringnes Park er jo som en dagligvaredrøm fra himmelen, og jeg har en følelse av at det de ikke har, kan de ta inn. Jeg skal sjekke der! :) Og mmmm, satay! DET er det lenge siden jeg har spist, snadder!

Kyllingspyd, jukseris og satay....:sikle::sikle::sikle:

Kitt 13-08-10 18:30

Meny, Asker sentrum, har Bali kitchen kokosolje!:heia:
Koster 79,- for 300g, kg pris 263,33

Så også at helsekosten hadde Aman prana kokosolje. 1,6kg kostet 529,-:eek:

Photobscura 13-08-10 18:35

Yay Meny!

mallilen 14-08-10 02:12

Hoho, da blir det et Meny-besøk på meg i morgen for å se om de har den der.
Var på helsekosten her i går, 194 spenn for 500 gram :shock:

Hvilken hylle bør jeg lete i for å finne cocosolje?

Kitt 14-08-10 10:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mallilen (Innlegg 915771)
Hoho, da blir det et Meny-besøk på meg i morgen for å se om de har den der.
Var på helsekosten her i går, 194 spenn for 500 gram :shock:

Hvilken hylle bør jeg lete i for å finne cocosolje?

Du bør lete der de har all mulig utenlandsk mat. Der all e sauser, wok- ting etc er. Hos meg sto den litt nedenfor alle Bali sausene!
Spør betjeningen om du ikke finner den!:)

Dååris 14-08-10 10:51

Meny og Ultra fører Bali Kitchen, men jeg kan ikke huske å ha sett akkurat kokosoljen der... Men, kan jo høre om de kan ta inn noen der dere bor da, tenkte å høre med min meny her :)

Kitt 14-08-10 10:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dååris (Innlegg 915859)
Meny og Ultra fører Bali Kitchen, men jeg kan ikke huske å ha sett akkurat kokosoljen der... Men, kan jo høre om de kan ta inn noen der dere bor da, tenkte å høre med min meny her :)

Som sagt, min Meny har, så da er det i sortimentet. Glasset stod langt nede, litt for seg selv og jeg har aldri sett det, enda jeg pleier å kjøpe Bali- produkter!:p

Dååris 14-08-10 10:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 915867)
Som sagt, min Meny har, så da er det i sortimentet. Glasset stod langt nede, litt for seg selv og jeg har aldri sett det, enda jeg pleier å kjøpe Bali- produkter!:p

Fantastisk!
Da skal jeg saumfare forumet for oppskrifter og bruk av denne oljen, for hos meg har den nemlig stått i kjøleskapet til nå.....:nei:

gerdvelle 20-07-15 22:54

Hei! Ja, jeg har kjøpt Kokosolje i innvandrerbutikk jeg også - og den er like bra den som noen annen som er SVINDYR! Helt enig med dere andre! Jeg har senest i dag brukt den i min Banangranola, som jeg bruker til frokost nesten hver dag, og den funker som bare det:)! Fullkornsris er også et produkt jeg foretrekker å kjøpe i innvandrerbutikkene. Bruker du ris-pasta?; halve prisen om ikke mer i forhold til å kjøpe mos Meny, Ultra, Spar osv. Sånn kunne jeg nok ha fortsatt, men se og vær oppmerksom på at f.eks. Sukker, Melis osv. Kan være dyrere hos enn hos vanlige butikker. Selv ser jeg alltid på prisen, enten det er REMA eller Meny!:)

kamp 21-07-15 07:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av gerdvelle (Innlegg 1512674)
Hei! Ja, jeg har kjøpt Kokosolje i innvandrerbutikk jeg også - og den er like bra den som noen annen som er SVINDYR! Helt enig med dere andre! Jeg har senest i dag brukt den i min Banangranola, som jeg bruker til frokost nesten hver dag, og den funker som bare det:)! Fullkornsris er også et produkt jeg foretrekker å kjøpe i innvandrerbutikkene. Bruker du ris-pasta?; halve prisen om ikke mer i forhold til å kjøpe mos Meny, Ultra, Spar osv. Sånn kunne jeg nok ha fortsatt, men se og vær oppmerksom på at f.eks. Sukker, Melis osv. Kan være dyrere hos enn hos vanlige butikker. Selv ser jeg alltid på prisen, enten det er REMA eller Meny!:)

Ris hører ikke til på et lchf kosthold med mindre du bruker veldig lite av det.

TrillTrall 21-07-15 08:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kamp (Innlegg 1512677)
Ris hører ikke til på et lchf kosthold med mindre du bruker veldig lite av det.

Vedkommende har da også "Grete Roede + egenkomponert" som kostholdsfilosofi. :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.