![]() |
Sv: Augusttreningsufordringen - 2010
Ja, da er vi i gang. Starta med å tulle med teknikken selvfølgelig!:( Hadde på stoppeklokke på mobilen, men stansa den en gang jeg kikke på den, ja ja, da klarer jeg kanskje å la være med å gjøre DET flere ganger? Det jeg er SIKKER på er 37 minutter, så jeg får legge inn det.
5491 skritt - kan jo telle det også for moro skyld. 37/600 augusttreningsutfordringen |
Tja... Har vært på hytta og "finbeiset" litt og gjort litt annet småtteri, i tillegg til gåturen tilbake til bilen så jeg setter en time i dag. :)
|
Jeg hiver meg på her jeg også. Får prøve meg på 1000 minutter med trening/aktivitet. :)
|
Er vel like greit å slenge seg på her - trenger en dytt for å komme skikkelig i gang med trimmen igjen.
Går for 700 minutter - alt over er bonus :D 60 minutter husarbeid i dag - så da er jeg i gang. 60/700 |
20 minutter rask gange for å hente bilen på jobben til sambo i dag - ikke allverdens, men en okei start etter å ha sittet pal på baken i 2 uker ;)
Totalt 20/800 minutter! |
45 min tur i dag.
Glemte å skrive 10min rockering , må ha alt med |
Mandag: 1 times gressklipping.
180/2500 |
Nå må jeg bare skjerpe meg.. Så får slenge meg på..
Går for seks runder meg Weightloss yoga og 500 minutter kardio. |
Tur 85 min i dag 85/1400min:D:D
|
Morsomt! Jeg tar gjerne denne utfordringen, men i første omgang med 600 minutter.
Har hittil vært rimelig dårlig på jevn trening, så dette blir en fin dytt i stumpen :). Mine treningsformer: Gåing, spinning og Zomba Fitness Er det forresten noen som vet om et dansestudio eller lignende som arrangerer Zomba Fitness i Oslo (vest)? Synes den treningsformen er kjempe morsom, men det blir rett og slett ikke det samme for meg på DVD i stua ;) |
Det gikk dårlig forrige måned for meg, så nå starter jeg på ny frisk!
Målet mitt for August er 500 minutter. Igår hadde jeg rydde/vaske-dag, så da ble det ca 60 minutter effektivt husarbeid Idag gikk jeg til bhg til snuppa, 15 minutter + 10 minutter til bussen. 85/500 |
Da har jeg unnagjort 60 min spinning i dag. Grei start på august :)
60/750 min |
Sykla fram og tilbake til jobb i dag. Ikke akkurat hardkjør, kan jo ikke komme gjennomsvett på jobb. :D Cirka 20 minutter totalt.
20 / 1000. |
Gikk 50 min tur i dag før jobb, fornøyd med det :)
|
Har nå gått en 50 minutter kjapp tur! Da er jeg i gang :D
50/600 |
1 1/2 time male- og hagearbeid - kjempestøl :p
150/700 |
84/600 dette går jo så det suser. :) Men kan jo ikke gi tilbakemelding HVER dag, da blir dette en laaaang tråd. Får finne meg et sted å notere...
|
Her er folket i gang, ja :heia:
Jeg starter forsiktig, 30 minutter sykling - 30/1000 |
Sitat:
|
Jeg slenger meg med og satser på å greie 3100 min.
Er på andre uka og føler meg temmelig tung i kroppen men det skal gå bra siden jeg satser på gåing. Begynnte å gå mye en uke før jeg begynnte på ketolysen. Min personlige trener, hunden, er veldig entusiastisk til dette opplegget:) |
Sv: Augusttreningsutfordringen - 2010
Jeg stiller kjempelave krav til meg selv denne gangen. Har ikke vært med på en sånn tråd på mange måneder, men jeg kjører pent på med 14 ganger yogaøkter i løpet av august. Har så langt trent yoga én gang.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat: