![]() |
Sv: Smaker cottage cheese alltid crap?
pleier å lage disse pannekakene av CC, kjempegodt! http://forum.lavkarbo.no/showthread....ght=pannekaker
|
CC, yoplait yoghurt 0,1 %, litt bringebær og kanel....namme:p(rene desserten for meg)
Mannens daglige frokost: 1/3 CC, 1blåbær yoplait yoghurt 0,1 %, 1 1/2 dl store havregryn og kanel...:p Forøvrig syns jeg det er godt med litt cc på salater:) |
Jeg pleide også å spise cc og youghurt sist jeg slanket meg. Smaken er nøytral også liker jeg "tyggemotstanden", hvis man kan kalle det det... Men blir det ikke mye karbs når man blander med youghurt? (kanskje spesielt når man foretrekker litago)
|
Sitat:
|
Sitat:
100 g cc er 1.5 50 g ny er 2.25 Frokosten blir da 3.75 karber. Hvis du vil kan du tilsette noen bringebær eller noe annet du liker... Litago har til sammenligning nesten 14 karber pr. 100g så da spørs det jo hvilket karbnivå du skal ligge på... For meg blir det for mye... |
Gresk/tyrkisk yoghurt! Ikke bare er den (etter min mening ;)) mer smakfull enn f.eks naturell yoghurt, den har også mer fett og litt mindre karber!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg skal prøve å ligge under 20 karbs om dagen, så da får jeg vel teste ut naturell da. Har innbilt meg selv at jeg ikke liker det, men det er jo tullete av meg når jeg ikke har smakt det før. Med litt bær glir det sikkert ned :-) Er det den greske youghurten med den "stygge" mannen på som er best eller?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27. |