![]() |
Sv: Flere enn meg som er hekta på True Blood?
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Bill rula, men Eric er hooottie..YUM!:D |
Sitat:
Ellers digger jeg TB for det er sånn deilig, mørk, sarkastisk humor som ikke gir seg ut for å være noe annet. Deilig tanketom undeholdning med noen snasne mannfolk innimellom :D Ser at det allerede er 3 episoder i sesong 3 og neste episode er på søndag. siden jeg har halv dag i dag og er superforkjøla skal jeg rett hjem etter lunch og laste ned og kose meg. Da blir det ostechips. TB og kanskje en liten skvett med cola zero :p |
Sitat:
|
Jeg er også helt hektet på True Blood. Bare så synd vi må vente en hel uke mellom hver episode nå.
|
True Blood er vanvittig superkongebra serie. Jeg fant den på nett i fjor og så sesong 1 på et par-tre dager og startet rett på sesong 2. Enig at den ikke var like bra, den ble kjedelig fordi Maryann-storyline'en ble dratt ut altfor langt, syns jeg.
Jeg klarer ikke vente med å se, jeg ser straks den ligger ute til streaming... og har litt abstinenser nå siden det ikke var noen på mandag, men må vente til neste uke igjen... Jeg er blodfan (hehe) og følger med på forumet og på Facebookgruppa og diverse. Ser på musikkvideoer på youtube og er i det hele tatt en smule hekta. I går hørte jeg intervju med skuespillerne om hva vampyrer er. Stephen Moyer er bare såååå sinnsykt nammenamm når han snakker engelsk hehe... Ellers er det Eric som er "the breathtaker" i serien syns jeg... Og så var det ganske ok å se Lorena som normal... hehe |
Bortsett fra å sitte og sikle over Eric :sikle:, så må jeg si at jeg elsker Lafayette mest. Herregud han er morsom!! Go Diva Go!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Begynte på TB igår (eller var det dagen før? :s), etter å ha hatt Sesong 1-boksen i hylla leeeenge. Sett 4 episoder, virker veldig bra :)
|
Sitat:
Jeg er fjortisforelsket i Edward og Jasper og hele gjengen, så jeg elsker Twilight skal jeg innrømme. Jeg liker TB også og har sett de to første sesongene, sparer sesong 3 til nesten alle episodene er ute så jeg slipper å vente en uke mellom hver episode. Men Twilight er absolutt favoritten. Men bøkene er selvsagt best da, jeg har lest alle 5 bøkene i Twilight-serien og må skaffe meg den nye Bree Tanner-boka snart også. Filmene er jo elendige i forhold, selv om jeg elsker dem også. |
Sitat:
Sånn serimessigsett holder vi på med Supernatural. Tror vi er kommet laaang, men akk så langt det er igjen..Sambo kjøper omtrent ALT av serier og filmer....:rolleyes: Så forresten Shutter Island i går, kan anbefales! (Selv om det ikke er vampyrer med og jeg er fullstendig utenfor tråden ...... :o) |
Sitat:
|
True Blood er fantastisk! Jeg er TV-buff og ser litt for mye TV... Jeg klarer meg ikke uten min deilige TV-kalender. 32 serier er hukket av hos meg, og jeg ser hver eneste episode av alt kort tid etter at det er sendt. :snill: Ser det kommer ny True Blood-episode i morgen. :snill:
Men kjenningsmelodien spoler jeg over nesten hver gang. Får noia av country. :geip: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvor er det dere ser 3. sesong?
|
Yepp! Jeg er også hekta på True Blood! [trenger en vampyr-smiley her] ;)
Nå ligger halve 1. sesong og 3 episoder av andre sesong ute på Nrks nett-TV. Litt dårlig oppløsning, men veldig kjekt uansett. :) |
Sitat:
Har ikke villet begynne enda, før alle episodene er ute, jeg har ikke tålmodighet til å vente en hel UKE mellom hver episode :P Men les gjerne bøkene så lenge! 8 bøker om Sookie Stackhouse, perfekt sommerlesing! |
Syns videoen på den linken var litt dårlig kvalitet. Jeg vet ikke om det bare var min pc eller om det er litt dårlig kvalitet på den, men på www.icefilms.info kan du se de i god kvalitet. Der kan du se mye annet også, ikke bare TB.
Jeg gleder meg til i morgen, jeg.......... |
Sitat:
|
Jeg så recap av episoden i stad. Og videobloggen til Jessica :)
Noen som vet om det er noen av de andre karakterene der som har blogg? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22. |