![]() |
Sv: Skryte av seg selv
Sitat:
Jeg går aldr i bukser, men sist jeg hadde en olabukse så måtte jeg opp i 36 tommer, og den satt fortsatt rimelig godt. Da var jeg vel femten, og jeg har vært mye større enn det senere. Sist jeg fristet en olabukse så var det i sommer da venninna mi var på besøk og hadde med seg et par flunk nye som hun absolutt ville ha meg til å prøve, ettersom hun ikke hadde sett meg i olabukser på sikkert femten år, og de gikk rett på! Hvilken størrelse? 30 tommer! :eek: :stortsmil. Dæven. Og fortsatt har jeg litt å gå ned. Hvor skal dette ende? (Jeg har nemlig en drøm om et par Dr Denim eller Cheap Mondays da jeg har gått ned det jeg skal gå ned, ingen vits i å kjøpe før det, tenker jeg). |
Sitat:
Historien din er jo helt fantastisk <3 favorittmoddissen min <3 :D dette kommer til å ende bra.. Buksene fra DR denim var jo RÅKULE, måtte google jeg for hadde ikke hørt om merket, men helt enig med deg, ikke noe vits å kjøpe dyre bukser når man er midt i en vektnedgang.. |
Sitat:
Dr Denim-buksene er dødsfine! Jeg vil ha et par skinnyjeans i gråsvart. "Drømme"! |
Sitat:
*drømmer om gråsvarte skinnyjeans sammen med*:rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg begynner å bli litt lei av at alt forsvinner på nedre del av kroppen, og venter i spenning på at overdelen følger etter.... :rolleyes: Men, jeg fikk i det minste kjøpt med nye støvletter som garantert ikke hadde passet i fjor! |
Så inspirerende det er å høre på glad-historiene deres;)
Jeg er helt imponert over restultatet til alle sammen:D Jeg kjøpte en bukse i mai-10, en såkalt "mål-bukse". Jeg fikk den ikke over hoftene i mai, nå får jeg den over rumpa og hoftene men ikke igjen knappen. Så nå har jeg ekstra motivasjon til de neste 5 cm. Gleder meg:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23. |