![]() |
Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?
Åja, en slik café/restaurant ville vært SÅ velkommen! Særlig frokost-lunsje-aktige retter hvor det står oppgitt hva maten består av. Jeg kommer!!
|
Sitat:
|
[quote=Sweet Pink Kitty;883988]Ah, for de av oss som hadde likt salat og koteletter.quote]
Salat hadde vært greit å like ja! :p Nå er jeg ekstremt kresen da. Men tror også det har noe med det å gjøre at når man jobber med mat hver dag har inspirasjonen av og til en tendens til å forsvinne på privaten. Ingen tvil om at det finnes mye god mat der ute, men det hadde uansett vært fint med flere rene produkter. Omelett, karbonader osv er jo ofte tilsatt feil fett og en del stivelse. Mener bare at det hadde vært greit med produkter med mer fokus disse tingene. :stortsmil |
Sitat:
|
Sv: Lavkarborestaurant i Oslo av interesse?
Jeg og mannen har snakket en del om dette, markedet for å åpne enten en restaurant, eller fastfoodsted ala 7-11 og Deli De Luca med lavkarbotilbud. Jeg tror faktisk det er et marked for dette.
Blir et slikt tilbud åpnet i Oslo, så blir jeg fast invetar :). |
Høres interessant ut ja, men er enig med de som sier at man kanskje ikke bør reklamere altfor mye med det. På den andre siden, bakerier som "Godt bød" går jo så det suser selv om de er svindyre.
Jeg ser imidlertid de økonomiske problemene med et slikt prosjekt. Dere sier dere er villig til å betale det samme som på vanlig restaurant. Jeg tror en slik restaurant måtte ligget en del høyere pga. dyre råvarer. Og da spørs det om det hadde gått rundt... Hvis man kunne hatt både restaurant, butikk og take-away, så kanskje det hadde gått bra? Cec xxx. |
Sitat:
|
Hadde det vært en slik restaurant i nærheten av meg hadde vi nok spist ute litt oftere:p
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57. |