![]() |
Sv: Vanlig gjæret brød 5 karb pr. skive i brødbakemaskin
Når jeg spiser lavkarbobrød skjærer jeg tynne skiver. Og har på mye smør. Og 2-3 lag med kjøttpålegg. Og majones. Og litt agurk/tomat. Smaker nammis! :sikle:
|
Sitat:
Hm, brødskiver som ligger i stekesmøret, med lav karb coleslaw i mellom eller godt lagret ost som smelter sammen...! Hjemmeoppskriftboken min begynner å bli ganske lang.. BiSm |
Sitat:
BiSm |
ja, haha! er så morsom denne kuren her :P
|
Mamma har vært i Sverige og kjøpt http://www.plenti.no/markensgrodenat...rod190627.html til meg. kan jeg bruke dette? jeg sa grønn pose men :P
|
Sitat:
Jeg har et nytt forsøk i bakemaskinen nå, med 90 gr. glutenmel, 100 gr. hvetemel, alt det andre og 35 gr. kjøpt mandelmel istedenfor solsikke eller anna, Lukter GODT! klar om en time... :spisesnak Håper du får det til!! Mvh BiSm |
Sitat:
Det er min erfaring :) |
Sitat:
BiSm |
takk :) mangler fortsatt noen av ingrediensene til brødet ditt... haha..... jaja... vente litt da :)
|
Jeg ville bare informere om at jeg fant billig glutenmel!
Her: http://www.iherb.com/Now-Foods-Glute...4-g/10279?at=0 12 dollar inkludert frakt for 2 poser, 900 gram. :) Vi har forresten fått grønt jyttemel på jobben! Må bare få lønning, så skal jeg kjøpe. Men mulig jeg bestiller glutenmelet først uansett... :P |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07. |