![]() |
Sv: Spis deg slank
Sitat:
|
Hvordan vet man at/om man er i ketolyse eller er ketogen eller hva det kalles? ;-)
Takk for lykke til! |
Sitat:
Da forbrenner kroppen sitt eget fett i form at ketoner. Disse ketonene kan måles med urin- stiks. Ellers er de fleste av oss ikke i tvil om at vi er i ketose. Det heter ikke ketose- ånde for ingenting, hodepinen kommer snikende og slappheten slår til. Litt kvalme hører også gjerne med de første dagene. Så kommer omslaget og man gløder av energi og velvære mens vekta raser nedover!;) Neeei, ikke alle som gløder eller går fort ned, men det er en grei kur hvor man slipper å være sulten hele tiden!:D |
Sitat:
Da forbrenner kroppen sitt eget fett i form at ketoner. Disse ketonene kan måles med urin- stiks. Ellers er de fleste av oss ikke i tvil om at vi er i ketose. Det heter ikke ketose- ånde for ingenting, hodepinen kommer snikende og slappheten slår til. Litt kvalme hører også gjerne med de første dagene. Så kommer omslaget og man gløder av energi og velvære mens vekta raser nedover!;) Neeei, ikke alle som gløder eller går fort ned, men det er en grei kur hvor man slipper å være sulten hele tiden!:D |
Iset: Nei forstår at mange liker sånn mat, men det er jeg som må finne andre fettkilder, andre må jo få spise hva de vil.
Jeg er i allefall i gang med spis deg slank menyen, smakene er helt greie:) greier nok å leve på det noen uker...:) |
Da er jeg i gang med andre dag på spis deg slank.....:)
"brødet" metter skikkelig bra , middagsporsjonene er litt små;), men med et måltid til på kvelden så går det fint, jeg kjenner det romler i magen men er ikke spesielt sulten....men har selvfølgelig skikkelig lyst på karbohydrater og sukker, men jeg er nå så innstilt så det går bra:Dveide meg både i går og i dag og 1 kg er allerede forsvunnet, det er selvsagt bare vann men alikevel motiverende. |
Sunroad! Det er bra. Flott at du er motivert og at vekten går nedover :-)
|
Ja nå er jeg i gang med min 4 dag på spis deg slank 2 kg er borte!:D jeg er kjempefornøyd, maten metter bra men jeg kjenner jeg er mye tørst så jeg drikker mye, føler meg forholdsvis bra og i fin form....:)
|
Sitat:
|
Sitat:
Se på www.spisdegslank.no og se gjennom menyene du;) |
Jeg kjøpte mat for 2 uker fra Spis deg slank. Men, en stor skuffelse.
Lite variasjon, og lite mat. For meg ble det nesten sult i hjel. Syntes det er bedre å lage min egen mat som lavkarbo. Lavkarbo fungerer perfekt for meg, og det er mye rimligere å lage maten selv,enn å kjøpe fra Spis deg slank. |
Ja om sagt alle gjør som de vil, og forstår kritikken.:eek:.....men for meg funker det:)....jeg er mett , føler meg bra foreløpig. Når det er sagt så har jeg ikke spist store mengder mat, min store svakhet er raske karbohydrater og sukker, så det er ikke enorme mengder men feil mat.....så for meg er spis deg slank perfekt, men det er slett ikke alt jeg like:confused:r, har bestilt ny forsyning og har da bestilt de tingene jeg synes smaker bra.....:D
|
Så bra det går bra Sunroad!! Jeg er spent på min forsyning som jeg henter på mandag. Går vekten din nedover?
|
lillemorell: veide meg nå og ned 2,5 kg på 5 dager....jeg er fornøyd jeg
Nå skal jeg på en spinningtime ......:) |
Heisann..
Jeg har tidligere kjøpt noen av tingene fra Spis deg slank, som jeg har brukt i forbindelse med ketolysekuren. Men i går bestilte jeg 14 dagers meny som skal hentes på onsdag, så på torsdag er jeg igang.. Gleder meg!! Jeg kjøper dette nå for å få en "flying start" før jeg legger om kosten til lavkarbo.. |
Sitat:
Hvort ofte trener du? Kjøpte du meny for de som trener/er i aktivitet? |
eg trener 3-4 ganger i uka i tillegg til at jeg har en aktiv jobb så jeg bestilte meny for aktive ja, kan ikke ha noe mindre enn det.:)
:)jeg skal også leve på dette i 4 uker så over på Fedon Lindberg kosthold. Lurer på om jeg skal kose meg en dag i påsken;) men har ikke bestemt meg ennå, er jo ganske vanskelig å hente seg inn igjen:( |
Det er akkuratt det jeg skal også! Først ketolyse også lavkarbo. Jeg skal ned ca. 8 kg. I kveld henter jeg pakkene mine med mat. Sennende!
|
:)ja det blir spennende, jeg skal hente ny forsyning i dag jeg også....
vi kan følge hverandre her inne og fortelle hvrandre hvordan det går og om hva som smaker bra,dårlig osv og vektnedgang:)greit å ha noen som holder på med det samme å snakke med:) |
Men er man på Ketolysekuren om man spiser mat fra Spis deg slank? Det er vel altfor lite fett?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei. Er det noen andre som har opplevd at vekta står bom stille etter første uke på spis deg slank? Jeg starta 13.mars, å gikk ned 4kg den første uka. Etter det så har det stått helt stille. Hjeeeelp. 3-4 dager med samme vekt er skikkelig demotiverende :(
|
At vekta står stille noen dager før du går ned litt igjen tror jeg er vanlig, men tviler på at man går like fort ned som første uka.....innen uka er over har du sikkert gått ned litt til:)vektnedgang hver dag tror jeg ikke du kan forvente som på alle andre kurer
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31. |