![]() |
Sv: 5 kg i mars - Bli med du og, da vel
Ja, er med! Er spent på hvor mye en kan gå ned med lite karbohydrater uten å være i ketose, lite da mener jeg under 50karb. om dagen.
|
Kom ikke ordentlig i gang før nå i slutten av februar så JEG ER MED!
|
Jeg er med. ;)
|
Jeg er med ,har veiedag i dag så da blir det fra idag kanskje.
|
Jeg er med:) klarte det ikke i februar da, men det skal vel ikke være et hinder for at jeg skal klare det i mars:rolleyes:
|
Jeg er med :) Tror det er i overkant ambisøst siden jeg skal på kort ferie denne måneden også, men jeg satser likevel ...
|
jeg vil også være med! klarte 5 kg i januar. har ikke vært med i noen gruppe i februar, men skal satse høyt og prøve meg på 5 kg i mars:) har veiedag mandag så begynner da:)
|
Henger meg på her. Jeg tror egentlig ikke at jeg kan klare det med stillstand i hele februar, men det kan hjelpe på sviktende motivasjon å delta i en sånn tråd.
|
Har nettopp begynt med ketolysekuren. Jeg er i min 2. uke nå og gikk ned 2,8 kg på første uka så håper å kunne klare 5 kg i mars :) har en lang vei å gå så supert med delmål underveis. :) Har veiedag mandag
|
Så bra med så mange engasjerte :D
|
Jeg prøver igjen,klarte 3kg i februar,så da skal jeg klare 5 i mars:p:rolleyes:
|
Jeg vil også være med her :)
Har akkurat startet på igjen med ketolyse etter 3 mnd opphold, godt å komme i gang igjen :) |
Jeg er også med. Første kilotråd jeg er med på, kanskje vel ambisiøst, men trenger all piff og motivasjon jeg kan få:-) Må være lov å håpe på større nedgang før jeg reiser til Spania i april og bryllup i Athen i mai;-);-) Starter med vekten nå, 81,5 kg, har veiedag mandager. Lykke til!
|
Jeg og! Har vært på ketolyse nå i akkurat en måned, og gått ned ca. 2 kilo, så det går litt tregt, derfor trenger jeg motivasjon:) Og det finner jeg forhåpentligvis her:)
Jeg tror metoden for meg blir å spise omtrendt samme som jeg gjør nå, men mer trening. Jeg gleder meg igrunn til å begynne å trene mer igjen, vet det er hard på begynnelsen, men det går seg til, og er absolutt verdt det:D Lykke til alle sammen, dette blir bra! ja! :boxing: |
Ska prøve og være med så gått æ kan, selv om æ e ny:) 5 kg på første mnd hadde jo vert supert:)
|
Slenger meg med på denne jeg også, men om jeg klarer det er jo en annen ting......
|
Jeg er også med!:)
Startet forrige mandag, og har tenkt å ha veiedager på mandag. Målsetningen er å komme så langt ned at den innkjøpte "brudekjolen" må sys inn før den store dagen!:D:D:D |
Får jeg være med på "5 kilo ned i mars" selv om jeg ikke er i ketose tro? Det manglet liksom en sånn gruppe i lavkarbotrådene...
|
Prøver igjen. Klarte det ikke i januar, men nå trener jeg mye mer, så håper det går bedre nå.
|
Ja, jeg er med!
Er ny her på lavkarbo, men har holdt på med det en liten stund. |
Jeg starter i morgen,og håper på ialllefall 5 kg i mars:) Jeg skal kjøpe boken i morgen:) Lykke til alle sammen:)
|
Ja jeg blir med. Er fersk inn i dette nettstedet. men jeg har godt ned ti kilo allerede. :)
|
Vil også gjerne være med. Veide meg fredag, så jeg tjuvstartet også litt :-) Er ny, og bruker all ledig tid på å lese meg opp her inne, utrolig mye å sette seg inn i, men veldig spennende og ikke minst interessant. Lykke til til oss alle sammen!
|
Jeg tviler av tidligere erfaring at jeg klarer 5 kilo på en måned. Men jeg er villig til å prøve. Akkurat kommet i ketose. Gikk forbausende raskt.
Veiedag i går 27 feb. Og da var vekta på 66 kilo. |
Hiver meg på jeg og!
Har lenge forberedt meg på og begynne mandag 1.mars! :-D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00. |