![]() |
Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?
ja, hadde eg bare hatt fantasi :P hehe...kor får eg tak i det da? helsekost butikken?
|
hei:) jeg er fra karmøy, og er helt ny her. Gått på lavkarbo i 1,5 uke og har gått ned 2 kg:)
Noen fra Kopervik eller i nærheten? Hadde vore kult med treff..:P |
eg e i fra karmøy, men bor i byn. Men heldigvis flytte eg snart t avaldsnes ijen :) kjekt du vil komme innpå :) treff e eg o me på :)
|
Ok:=) ja tenkte det kunne være kjekt å skrive her å ikke bare lese:p
din jente på bilde? sjønn:D Har en liten gutt hjemme:D Hvem var det som skulle ha treff? |
Hehe...nai, hu e ikje mi :) sko bare ønska det :) hehe...eg e tanten nas :) har ingen unger ennå :P tror ikje me e blitt enige om kim elle kati. Eg har desverre ikje plass t å ha noe treff, men om det e på kafe elle noe så e det det samma for meg :)
|
åja:) va nå hærlige jaffall:p e kje så lett nei me kati å sånn, va ikje planlagt våras heller men e det besta så har sjedd for det om:rolleyes:
har plass eg da^^ |
Då kan me jo bare sei ein dag så passe å se kor mongen så vil å kan komma :)
Kjekt me de selv om de ikje e planlagt :) |
ja:) eg kan fra neste uka å utøve:) e jo for det mesta hima om dagane så..;)
vettje når folk kan eg, sei i fra! jada e kjempe kjekt me baby:D menne ja..får vel sei go natt, siden de t e tiligt opp i mårå å me ska ut å farta:rolleyes: |
Me får bare sei ein dag :) sei ein dag du vil så spør me de andre :) Ha ein god natt å god dag på jobb i mårå :)
|
Sitat:
|
Hei og god måren folkens:)
ka med onsdag den 24.2? Nogen så kan då? |
Sitat:
|
sjå meg sikkert, elle blir vell lettast d viss eg ska ha d siden eg har ein beibi o:p bur i koparvik,litt forbi kiwi mot strannå men kje så långt;) hehe:cool:
|
okei..då må me venta å sjå om de andre o vil verme :) Ka seie dokke? Dei så vil kan treffast den 24,2 hos aijla så bor i kopervik. Høres det interresant ut?
|
hihi, rive sikkert i noge mat o, lavkarbo sjølsagt;D
|
Kjempe :)
|
jess:) sunns d e litt sløvt her eg, barra meg å deg så skrive fortiå?
men men.. lyst å skriva litt om deg sjøl? kor masse du ska ner, ka du pleie å spisa osv?? eg kan bjunna me meg, e 20 år å e samboar og forlova, har ein sønn på 6mnd:D ska ner 10-12 kg, drive med egenkomponert lavkarbo.. Blir for det mesta egg å bacon, omelett med skinke og fløte, middag ofta blomkål og brokkoli med fløtesaus og køteletter, kylling,laks..ostelasagne..osv..knall godt:=) funke jaffall fint:) vege meg mandagar, du da? sko me hatt felles vege dagar? |
Tror hu eine e på jobb reise.
Meg jah, er 24 år bor i haugesund me samboeren min. Eg ska ner rondt 20kg ca. Eg prøve så godt eg kan å holda meg innenfor 15g karbo t dagen, men ikje allti eg får det t å tillegg så har vektå mi klikka..hehe... Eg veie meg ikje så ofta, eg blir fort opphengte i vektå så derfor har eg lagt den godt t siden å veie meg når eg føle for det :) hehe... |
Det e flott:) vettje kor mangen karbo eg har t dagen men ser eg går ner da, håpa eg klare målet mitt til juni for då ska me til syden! Glede meg vilt:)
ja den vektå e kje allti lika kjekke, kan fort bli ganske opphengte..hadde ein periode der eg va d men nå e det ein gong i ukå:p Gleda meg t å få kroppen min t bake:) trene du og? Eg trene ca 3 gonger i ukå for eg sunns det hjelpe bedre på vektnedgangen sjøl om eg kje går så fort ner da..men e kjekt o, trene for det mesta spinning:) Men får vell sei go natt, ein så vil eg ska varme å legga meg ;) |
Eg o ska t syden. 14 :) derfor eg håpe det går fort..hehe....Eg går vel egentlig bare tur ein gong t dagen. Då går eg sirka ein time. Godt me ein luftetur iløpe av dagen :) E så plagt med hodepine så det ekje så mye eg klare å jør iløpe av dagen..heh..
Ha ei god natt :) |
Eg kan godt komma men det passe vel best å komma om kvelden då siden eg jobbe om dagen og har to små eg må vara litt med :) Eg bur forresten på Vea :)
|
så kjekt:) då kan me bli brune å fine i syden:)
e hærligt å gå tur ja:) ska eg o om ei litå stonn siden eg gidde kje gå på trening i dag, har så masse å jer, fredag vettu, vaska å rydda åsså besøk seinara:=) Hannehk: Ja passe når som helst for meg så kvellen går fint, barra hive ut mannen eg så;P hehe |
Kjempe bra at me kan treffast :) bare send meg dato, klslett å adressa så komme eg :)
|
altså 24/2 ca 20.00 sjå Aijla på strandå i koparvik???
|
Passe perfekt for meg:) kl20 24.2:D adresså e torvvikveien 5, e rekkehus:p
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29. |