![]() |
Sv: Januar starterer - veiedag mandag?
Sitat:
|
eg og vil være med! eg begynte på kuren på mandag, så kjem tilbake med mine tall på mandagen igjen eg då:) lykke til alle sammen:)
|
hei :) jeg har detti ut igjen, var i bryllup på lørdag og sliter m å komme i ketose igjen.. melder på mandag igjen - :)
|
Har og veiedag på mandag (men jeg er så fæl til og snike meg på vekta daglig) Begynnte på mandag og har allerede gått ned 2.7 kg. Helt villt :eek::p
|
Sitat:
Gratulerer med så stort vekttap på 3 dager, det er villt! Utrolig hva denne kuren gjør! Lykke til videre! :) |
Jeg veier meg også stort sett hver dag, men synes det er ok å se at vekta naturlig går litt opp og ned hver dag! Selv om mandag er "offisiell veiedag," vet jeg da at jeg kanskje har gått ned i løpet av uka, selv om vekta er den samme som uka før på selve veiedagen. :D
|
Sitat:
Ja jeg eeeeeelsker denne kuren, rett og slett... :D |
Sitat:
Du har jo gått ned mye på kur ser det ut som, Bixen! Får jeg spørre deg hvor lang tid du har brukt og om du har gått på ketolyse hele tiden? :) |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg gleder meg veldig til jeg endelig kan si at jeg har gått ned 20kg ++ jeg også. Og ikke minst føle meg vell! Er dere fortsatt godt i gang og klare for veiings på mandag? :) |
Sitat:
|
Sitat:
Akkurat nå er mål for meg veeeeldig langt unna, men jeg skal ikke gi meg før jeg stuper denne gangen! Dette er året vårt ;) Nå er jeg kjempespent på mandagen! |
Hei,jeg begynner på mandag nå,men har ikke vekt... :(
|
Hei jeg slenger meg med!
Begynnte Mandag 11 Januar. Har gått ned 2.7 kg .Men det er mest vann. Det er fra uka alvoret begynner. Skal ned fra 79.5 til rundt 68 kg. |
Så hyggelig med flere folk! Velkommen skal dere være! :)
|
04.01.10 - 76.6 kg
11.01.10 - 74,2 kg 18.01.10 - 73,9 og det er etter å ha skeiet ut i helgen! :D |
eg har gått ne 2,4 kg dinna veka. hadde et håp om å bikke 80, men e strålande fornøgd me 2,4 på mi fyste veke:)
|
Jeg har også veiedag mandager, og blir gjerne med her!
Startet 4.1, og hadde bra vekttap første uka, så jeg er egentlig litt skuffet over at det ikke har vært noe særlig vekttap denne andre uka. Men, men, jeg håper det tar seg opp igjen til neste uke. Dessuten har hoftevidden krympet med 2,5 cm på disse to ukene, det er jo også noe. :) 04.01: 106,4 kg 11.01: 103,1 kg 18.01: 102,1 kg |
Min vekutvikling:
Torsdag 07.01.2010: 75,9 Mandag 11.01.2010: 74,3 (-1,6) Mandag 18.01.2010: 73.8 (-0,5) Hmm - det går ikke så fort, men rette veien. Får ta tida til hjelp |
Hei!
Jeg har også veiedag mandag. Startet for en uke siden og gikk på vekta i dag. 3,4 kilo første uke - digg :) Så nå er det bare å jobbe videre - jeg vet jo at den første uka gir best resultater! Lykke til alle sammen :) |
Jeg blir gjerne med! Min kjære og jeg begynner begge i dag, med veiedag mandag, og trenger å gå ned maaaaaaaange kilo!!! Jeg har gått på ketolyse før og GLEDER meg til det herlige livet som ligger foran meg!!!
STÅ PÅ FOLKENS! DETTE SKAL VI KLARE!!! |
Jeg har gått ned 1 kg siden siste veiedag:D Er godt fornøyd med det, tiltross for at jeg gjerne ville ha gått ned "masse" på en uke:p
Er det noen som opplever vektstagnasjon dersom de drikker mye lett-brus/cola Zero? Jeg er litt for glad i det, men har begrenset mengden mye den siste uken, men i helga ble det kanksje litt mye:_plystre: |
Sitat:
Det er mange som rapporterer om vektstagnasjon pga lett-brus/lett-saft ol, så du kan jo prøve deg med 1 uke uten og se om det gjør noe utslag ;) |
Så moro med så mange folk her inne! :)
Her kommer min oppdatering: 04.01.10: 107,8 kg 11.01.10: 103,0 kg 18.01.10: 102,2 kg Vært kjempedårlig til å drikke vann denne uken, så forhåpentligvis viser vekta litt mindre om en uke igjen! Uansett må jeg få skryte av alle sammen, dette er virkelig motiverende å se på! Dere er flinke! :) |
Hei!
Gikk ned 2 kg i jula (?!) og ble storfornøyd, og etter litt utsetting er jeg nå inne i min tredje dag i ketolyse. Det å starte på en lørdag var hardt, og trolig det beste mtp at det kommer flere lørdager fremover hehe. Heldigvis har jeg ikke vekt i leiligheten, og regner med å veie meg selv èn gang annenhver uke, så det kan bli morsomt :) har fortsatt et godt stykke igjen, men bestemt på at dette skal jeg klare! :D:D:D vil prøve å komme med oppdateringer etterhvert som tiden går, er vanskelig de første dagene, men håper og regner med at ting går bedre etterhvert! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59. |