![]() |
Sv: Januartreningsutfordring 2010!
40 minutter på romaskinen. Kjente det var en stund siden sist, ja.. :o 100/740
Tror jeg satser på at jeg trener MER enn jeg har som mål. Må jo lære meg hva jeg faktisk klarer, så tar denne måneden, og neste, som opplæringsrunder.. Er borte nesten hele neste måned, men man kan sikkert trene i Afrika også :D |
15 km i dag
Totalt 25/350 km |
30 minutter div. på wii fit plus :D
|
Over èn time rask tur med hund! Blir å sjekke litt mer på wii senere.
|
Så flinke dere er :-)!!
Hadde det vært ryddigere om vi tok oppdateringer i samme innlegget hele tiden så hver person har "ett" innlegg om oppdateringer i stedet for å lage nye hver dag/hver gang man trener? Ser de gjør det i noen av veie-trådene, og det er så mye enklere å få oversikten da :-) Se på innlegget mitt på side 1 om dere lurer på hva jeg mener :-) |
Syns det er greit slik det er. De fleste har trimticker eller oppsummering i signaturen sin :)
|
10/700 :p
|
Sitat:
har utrettet :p En liten oppdatering når man ønsker, og en ticker eller 5 er bra. :heia: |
Rask tur på 60 minutter i dag. 5 km. Gikk bl.a. langs stranden. Der spaserte noen fantaster i bikini og stilte hele kroppen til disposisjon for sola. Jeg synes det var helt greit å gå tur i joggebukse og genser.
I morra blir det golfrunde, derfor ikke mer trim i dag. Kan ikke gjøre meg selv til treningsvrak så tidlig på året! Haha! |
Ble 20 min rockering, og 40 min gåtur i dag, litt slapp:-)
|
35 min kald tur i dag...brrr...:p
|
Jeg er også med!:)
Satser på 1200 min trening (kondisjon, styrke osv..) og minst 15 økter med Yoga. Status idag: 83/1200 og 0/15... skitur :D |
Skal selvsagt være med denne mnd også :)
Målet mitt er som vanlig 1000 minutter :) Sålangt: 0/1000 |
Har tatt 30 minutter på wii også i dag! :heia:
lurer på om jeg skal ta det med i tickeren eller... hmmm |
Jeg skriver i bloggen, så om noen ikke har tilgang, er det bare å hyle :)
|
Sitat:
|
|
får ikke til den der ticker-saken i signaturen!!!
men..har ihvertfall fått tatt en yogaøkt også idag - så status som flg.: 83/1200 og 1/15 :-) |
Startet dagen med en 60 min spasertur:-)
|
10 km i dag
Totalt: 35/350 km |
Foreløpig i dag, tur med hund i godt tempo, 25 minutt.
Har tenkt å sjekke ut en danse dvd som man kan trene etter, men tror ikke det blir mer trening i dag, kanskje litt på wii senere, må jobbe litt der for å få flere program :p |
Da har det i tilegg til 60 min gange, blitt 20 min rockering og 30 min muskel og yoga på wii:-) Jeg tar det i allefall med på tickeren, trening er trening:-) Tar ikke med muskelstimulator på bayline da...det føles liksom ikke som trening helt....hehe...selv om det hvist nok trener mange muskelgrupper, så er det liksom ikke jeg som utfører treningen:-)
|
1 time og 10 min tur i dag:)
Deilig! Fornøyd! Friskt! :ja: ....men hoftene ble ikke bedre av gåinga...som det noen ganger kan bli:( Denne trimmen gjelder egentlig ikke da...iom jeg egentlig ikke skal begynne før i morgen (Har visst juksebegynt:p) |
80 min gåtur idag :)
totalt januar: 265/1000 |
God dag i dag! Siste dagen av ferien i, så har gått en laaaaang tur :-)
Litt mer aktivitet i kveld også. http://tickers.TickerFactory.com/ezt...m/exercise.png Er det noen av dere som kan anbefale meg en rockering forresten? Er den til "innersvingen" god? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03. |