![]() |
Sv: Jeg fant endelig julebrus uten sukker!
Sitat:
|
Sitat:
Så langt har jeg bare sjekket på Kiwi'en her, men de hadde bare CB med sukker. :_oppgitt: |
Jeg kjøpte Julemust Light i sverige i dag, og det var akkurat den jeg har lett etter i årevis jo! Smaker som Roma Brus sin gamle julebrus :love:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
http://4.bp.blogspot.com/_XU9x8G7khv...00/Julmust.bmp Må jo legge ved bilder av Julmusten - med og uten sukker. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Åhhh, julen er reddet!:heia:
Elsker julebrus og trodde jeg aldri kunne drikke det igjen, men Julebrus X tilfredsstilte jammen meg kravet. Smaken av julebrus og uten sukker!:D Skal vel ikke mye til for å få noe med så kunstig smak til å smake godt uten sukker, men.....;) |
Sitat:
|
Kommer ikke til å kjøpe noen flere før jul, bare for å kunne nyyyyte den i julen!:)
|
Sitat:
Ble litt små kvalm.. men det var kjempegodt! :) |
Sitat:
Av redsel for å drikke opp alt før juleaften, skulle jeg vente med å kjøpe Julebrus X til lillejuleaften. Det skulle jo være spesielt, ikke sant! Da jeg kom i butikken, var de UTSOLGT for Julebrus X!:eek::eek::eek: Nestsjefen ringte rundt for meg, men alle Rema i distriktet var utsolgt!:eek::nedfor: |
Kommer denne i år også?
|
Sitat:
Tror faktisk jeg skal kjøpe inn noen flasker ganske snart, for av den pallen de fikk inn, er det ikke mye igjen!:eek: |
Gledet meg vilt til å smake Julebrus X i går, og så veldig fram til å kose meg med den i romjula mens de andre drikker Dahls julebrus (sukk). Gleden forsvant etter første slurk, gitt. Æsj:_ohmy:
Finnes det gløgg uten karbohydrater:confused: |
Sitat:
|
Gløgg kan du enkelt lage selv med forskjellige krydder og vann (nellik, kanel, anis, appelsin) samt rødvin. Har ikke en eksakt oppskrift her, men har sett i forskjellige juleblad ol. der det har stått oppskrift.
|
|
Takk, dere:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Julebrus X?! Bare navnet er så idiotisk at jeg ikke kommer til å prøve den. Ikke drikker jeg lettbrus / lettsaft heller. :nei:
Kommer til å unne meg litt vanlig julebrus tenker jeg, enten Grans eller Dahls, to helt ulike typer brus, men gode på hver sin måte. :) Hadde et raid for et par juler siden der jeg prøvde alle typene jeg kom over, men jeg falt tilbake på Grans og Dahls. :ja: |
Da har jeg kjøpt 1.5 liter med Borg sukkerfrie julebrus. :sikle: Eller, det er <1 karber. :D
http://www.drikkeglede.no/getfile.ph...produkt%29.jpg |
Åhhh! Julebrus!!
Og den ideen med bringebærene hørtes jo veldig bra ut!! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54. |