Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Håravfall (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=28248)

Mint 23-09-09 08:44

Sv: Håravfall

Jeg har hatt en sånn skifte-ut-håret-periode nå i sommer; har mistet vanvittig mye hår i ca 4 mnd. Nå ser det ut til at det har stabilisert seg. :)

Viclin 12-10-09 11:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Viclin (Innlegg 771726)
Er det forresten lang leveringstid fra Nisim?
Bestilte prøver derfra i begynnelsen av august, 2-3 uker senere ble beløpet trukket fra konto, men jeg har ennå ikke fått noe.

Jeg har enda ikke fått prøvene mine, jeg. Bestilte 7. august, ble trukket ca tre uker etterpå, men ingenting har kommet.

Photobscura 12-10-09 12:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Viclin (Innlegg 781766)
Jeg har enda ikke fått prøvene mine, jeg. Bestilte 7. august, ble trukket ca tre uker etterpå, men ingenting har kommet.

Har du sendt dem mail?

Viclin 12-10-09 14:01

Nei, har helt glemt det, helt til jeg kom på det da jeg så noe om håravfall her. Skal sende dem en mail nå, for da er det ikke vanlig at det er så lang leveringstid derfra i alle fall?

Gladjenta81 18-10-09 14:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kin (Innlegg 773497)
Jeg opplevde også dette i starten - mistet mye hår. Men det var bare en kort periode så gikk det over.

Hva er en kort periode? Jeg sliter også med håravfall. Jeg kan merke at håret mitt er blitt særdeles tynnere, og det er noe jeg ikke liker i det hele tatt. Har drevet og mistet hår en god stund nå, trolig rundt 5 måneder eller noe.
Kan forresten noen gi en antydning på prisen på Nisim shampoen og balsamen?

Photobscura 18-10-09 15:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gladjenta81 (Innlegg 784164)
Hva er en kort periode? Jeg sliter også med håravfall. Jeg kan merke at håret mitt er blitt særdeles tynnere, og det er noe jeg ikke liker i det hele tatt. Har drevet og mistet hår en god stund nå, trolig rundt 5 måneder eller noe.

Om jeg ikke husker feil så kosta de 140-150 kr pr flaske. Ikke mer enn to hundre i alle fall.

Momsemor 19-10-09 12:45

Sitat:

Vil berre dela mi erfaring; har prøvd både shampoen og ekstraktet, men det virka ikkje mot hårtap hjå meg iallefall ;). Men shampoen er god i seg sjølv, og den var god mot flass, men diverre ikkje mot det som var hovudgrunnen til at eg prøvde den, nemleg håravfall.

Photobscura 19-10-09 14:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Momsemor (Innlegg 784562)
Vil berre dela mi erfaring; har prøvd både shampoen og ekstraktet, men det virka ikkje mot hårtap hjå meg iallefall ;). Men shampoen er god i seg sjølv, og den var god mot flass, men diverre ikkje mot det som var hovudgrunnen til at eg prøvde den, nemleg håravfall.

Brukte du den hver dag i åtte dager først?

Photobscura 19-10-09 14:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Momsemor (Innlegg 784562)

Brukte du den hver dag, to ganger hver gang i åtte dager først?

kelin 19-10-09 15:53

Jeg har brukt den og den har funka på meg. Betydelig mindre klaser av hår som faller av nå.

Momsemor 19-10-09 16:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 784588)
Brukte du den hver dag, to ganger hver gang i åtte dager først?

Ja, brukte shampoen kvar dag i åtte dagar, deretter 3 ggr for veka. Serumet brukte eg 2 ggr dagleg. Skal nevnast at eg ikkje heldt ut meir enn 1 mnd med serumet, det vart for mykje styr...og sidan eg hadde mista trua på produktet orka eg ikkje styret meir...

(Har ei nesten full flaske med serum billig til salgs...:D Det er veldig drøyt i bruk.)

Photobscura 19-10-09 16:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Momsemor (Innlegg 784635)
Ja, brukte shampoen kvar dag i åtte dagar, deretter 3 ggr for veka. Serumet brukte eg 2 ggr dagleg. Skal nevnast at eg ikkje heldt ut meir enn 1 mnd med serumet, det vart for mykje styr...og sidan eg hadde mista trua på produktet orka eg ikkje styret meir...

(Har ei nesten full flaske med serum billig til salgs...:D Det er veldig drøyt i bruk.)

Åh! Jeg vil veldig gjerne kjøpe om jeg har råd! Send meg en PM da vel :) (Det funka nemlig veldig bra på meg, men jeg har bare shampoen og balsamen).

Momsemor 19-10-09 18:36

Sitat:

Shampoen kostar 239,-. Sjå fleire prisar og info på www.nisim.no. :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.