![]() |
Jeg må bare si en ting:
Det kan da virkelig ikke ha noenting å si hvor mange karber det er i ditt og datt - det er jo alkohol i sakene uansett.. og kroppen forbrenner alkohol først om det finnes i kroppen.. Mulig jeg høres sur ut nå, det er ikke meningen.. det er bare det at diskusjonen virker så meningsløs for meg.. :confused: :o |
Jo, Mofedilla, enig i det hvis det gjelder brennevin - men om man tar to glass hvitvin eller to glass rødvin kan ha store forskjeller på hvilken innvirkning det har, så det er nok (i alle fall for meg) viktig å vite noe om det. Og øl er bare så smekkfullt av karber atte.
Og så ER det jo jul, da. Litt greit å vite hva man kan unne seg og hva man aldeles ikke bør unne seg. |
Sitat:
Jeg vet jeg har sagt det før, men jeg synes det er sååå positivt at det er kommet et øl på markedet som er spesialtilpasset oss lavkarbo-tilhengere at jeg skryter av det hver gang jeg har sjansen... :w00t: Ulex |
Hvor får man tak i denne RedLight? :)
|
Sitat:
Du våkna nå ja !! :D |
på rema 1000 ved eldorado!!!! jeg så den igår!!!! :D
|
Her i min by selges den på Meny. :)
Ulex |
Noen som vet om og hvor man får tak i det i Bergen? Kan ikke si jeg har sett det... Men så har jeg ikke sett på øl siden påske heller da...:D
|
jeg ville prøvd rema 1000 ved grieghallen... de har plassert de atkins bøkene så innmari sentralt og midt i synsfeltet, at de burde ha lavkarboøl også! :) men jeg vet ikke...!
ellers så har de jo nesten alt på lerøy ;) |
Sitat:
Prøvde å finne dem på Meny hos oss, men jeg lette ikke så godt. Skal dra til Eldorado-Rema'en!! Der er de vel ganske billige også :) Tusen takk! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21. |