![]() |
Sv: 30+ kg, en liten gruppe?
Sitat:
Sitat:
|
hva med oss som har vært her ei stund? ;)
Håper vi også kan få være med. :syklubb: |
Selvfølgelig, dere har masse god erfaring som vi kan dra nytte av! Ser du har gått ned 27,6kg, det er helt rått! Hvor lang tid har du brukt på det?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det må jeg si var utrolig imponerende!! Det vet jeg ikke om jeg hadde klart. :)
|
Sitat:
Hurra for deg!! :heia::heia::heia: |
Sitat:
|
Sitat:
whoa, så flink!! :eek: det syns jeg var skikkelig bra gjort, altså! ..jeg sitter og planlegger middag for en hel uke nå! den dårlige unnskyldningen "vetikkehvajegskalhatilmiddag" skal virkelig ikke få ødelegge starten min :D Noen som har forslag til gode og billige matretter? gjerne noen som ikke tar så altfor lang tid, ettersom jeg ofte jobber etter skoletid :rolleyes: ser det er mange i de oppskriftstrådene, men det ser ut som at det er mye som tar lang tid og gjerne er dyrt? hmmm. og ja. jeg tror nok jeg må innom biblioteket en tur for å se etter den boka! den tanken hadde ikke slått meg en gang. takk! :D |
Du kan ta en titt innom hos Gerd og se på hennes oppskrifter!:sikle::sikle::sikle:
Veldig mye god mat og det meste kan jo fryses.:) Lag store porsjoner når du først står der og frys ned i porsjoner!;) |
Spekemat går igjen her, fordi vi syns det er så godt! Omelett... tacotallerken!
|
Jeg er med. Er helt fersk og har mange kilo og ta av.
|
Sitat:
takk! det skal jeg virkelig gjøre :D bare synd jeg deler verdens minste fryser med to andre :P men jeg skal få ordna det :D spekemat hørtes godt ut, ja! mmm. tusen takk for gode tips, folk! når jeg blir litt mer dreven i dette, skal jeg slenge ut noe til gjengjeld. forresten, fullkornspasta/ris og gulrøtter er heller ikke tillatt? eller?:blinke: |
hvor kan jeg forresten få kjøpt soyamel? og hva koster det?
|
JEg vet dessverre ikke noe om soyamel, jeg bruker det ikke. Men jeg har forresten en lavkarbomat-blogg som du kan se i for noen mattips, linken ligger i signaturen min. Håper den kan gi deg litt tips!
Ris, pasta osv er ikke lov nei, og gulrøtter er heller ikke det beste man spiser. |
jeg vil gjerne være med
vil gjerne være med jeg også.....startet på våren i fjor med å bestille på spis deg slank og gikk ned 12 kg. flott det men ble for dyrt. begynte å lage egne karbolave måltider og gikk ned 5 til sommeren ifjor. Nå har jeg klart å gå opp ALT!!! skikkelig forbannet på meg selv....nå er det 30-35 kg som må bort!! |
soyamel kan du få kjøpt på helsekost forretningene. Noen meny og ica butikker også.
|
Hei!
Her hører jeg hjemme! En av dere skrev om del mål på 10kg....jeg har 6 slike delmål foran meg. Men jeg er motivert! Mitt første måt er 15 kg. Da skal jeg på shopping! |
Hører til her jeg også. Begynte 1.juni, og har siden det gått ned 8,5 kg. Håper å klare å ta av totalt 55-60 kg litt om gangern. Første milepel er -10 kg, målet er å klare det til 1.sept. Delmål 2 er -20 kg til jul og -30 til neste sommer. Gleder meg til å følge dere. Kankje vi kunne lage en veie tråd, så vi kan motivere hverandre???
|
:ja:veietråd må vi vel ha....selv om jeg er mest innterisert i cm som skal forsvinne på denne kroppen!
Syns det er godt å lese at jeg bare ikke er jeg som veier MYE formye. skal bli bra å jobbe seg ned i vekt sammen med dere! |
Jeg har laget en veietråd for oss nå, alle som ønsker det er hjertelig velkommen inn dit også!
Ja, Lurer - jeg syns også det er god trøst i å vite at vi er mange som skal gå samme vei! |
Hører hjemme her jeg også, men jeg har satt mitt første delmål på 20 kg.
|
Eg er med!! har holdt på ei stund, men har fortsatt MYYYKJE igjen!! :)
|
Jeg hører med i denne gruppa jeg også.
Jeg har hvertfall 50 kilo som skal av!!! Og de skal av, og etter 1 1/2 år i terapi er jeg enda mer motivert! :D |
Sitat:
Jeg startet med 60 kilo for mye, nå er det sterkt redusert :-) Lavkarbo funker! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45. |