![]() |
Sv: ~ Julitråd ~
Hei å velkommen du også i juli-klubben.
Sitat:
Men det finnes mange som mister flere kilo første uken. Og dèt er jo kjempeflott :) Lykke til :) |
Jeg har begynt å sluttet på Ketolyse flere ganger. Eller dvs, ofte har jeg spist ketosemat en ukes tid om det er noe spesielt i helgen. Jeg har brukt det litt som en kur siden jeg alltid går ned 3-4 kg første uka, i vann, og dermed føler jeg meg lettere, magen blir mindre og ansiktet ikke så puffy.
Men når jeg har fortsatt å spise ketosemat utover det, har jeg stått stille. Jeg har aldri kommet under vannkiloene, noe som gjør at jeg gir opp - gang på gang. Denne gangen har jeg holdt på nå i to uker, og hadde gått ned 100 gram da jeg veide meg på mandag. Kroppen holder fortsatt på vannet, selv om jeg drikker mye og tisser masse. Håpet mitt er nå at i stedet for å gå ned 3-4 kilo for så å stå stille, så vil jeg heller gå ned litt jevnt og trutt hele tiden. Om det så kun er 100 gram annenhver uke. Så å gå ned mye i begynnelsen er nok veldig individuelt. |
Sv: ~ juli - tråd ~
Sitat:
Ps: Carisma; så hyggelig at du kikker innom og bidrar med tips og råd! |
Sv: ~ juli - tråd ~
Sitat:
|
Jeg er så glad for at jeg er igang med Ketolyse igjen! Klarer ikke å vente en uke med å veie meg, så jeg går på vekta hver dag, og ser allerede nå at jeg har gått ned neste en kg siden søndag:D. Likevel føler jeg ikke at jeg "ofrer" så mye. Prøver å holde meg aktiv etter jobb, men det begrenser seg litt pga. mann, barn og bikkje. Skulle gjerne dratt på treningsstudio et par timer istedenfor å være mor, kokk og vaskehjelp:o
I går lagde jeg pizza uten bunn(fant oppskriften her inne) og den var jo bare heelt nydelig. Absolutt å anbefale!! Har en uvane at jeg ofte spiser så fort at jeg overspiser:eek:-noen som har tips til hvordan jeg kan bli bedre til å spise saktere? Tror det handler om å omstille hjernen... |
Dag 3
Torsdag!
Har nå holdt på dette siden tirsdag, og jeg må si jeg blir bare mer og mer begeistra! Slo ut positivt på urinstixa første kvelden på lys rosa, og i går kveld var den hakket mørkere :) I mitt første innlegg glemte jeg å nevne at etter å ha tatt av 30 kg, galant gikk opp 20 igjen... Min store lidenskap har vært brødskiver og sjokolade gjerne etter at ungene har lagt seg om kvelden. Hver dag har startet med at jeg skal slanke meg, så sprekker jeg om kvelden! Nå opplever jeg faktisk at jeg er jevnt god og mett hele tiden, prøver å spise rundt hver 3 time. Var på vekta i dag og, og nå viste den 86,4 - mot ca 90 om søndags morgen!! Dette skal gå:D |
Sitat:
Verdt et forsøk :) Lykke til :D |
Sv: Dag 3
Sitat:
|
Jeg har veiedag på mandager! Noen andre som har det? Kanskje vi skulle hatt en felles veie dag? :)
|
KattyM:
Jeg har veiedag på mandager :) |
Jeg veier meg også på mandager.
|
Idag er det tre veker sidan eg begynte på ketolyse denne gangen.Ingen forskjell på vekta,men har gått inn 3 cm over hoftene,og 6 cm rundt magen.Så der viser det iallefall.
|
Jeg veier meg sikkert hver morgen av ren nysgjerrighet vet det er dumt), men det er bare mandagene som gjelder..
|
Sitat:
|
Målinger og veiinger på mandager - jeg er med! :D
|
Sitat:
Første uken gikk ikke jeg heller ned ett eneste gram. Men etter 8-9 dager var plutselig 1,6 kg borte. Men jeg også gikk inn cm den uken jeg ikke tok av på vekta. Lykke til :) |
Jeg kommer sterkere tilbake i midten av august, da blir det mandagsveiing på meg også ;-) Lader opp nå med masse matlagning av oppskriftene her inne. Liker å plalegge ned til minste detalj eller så mister jeg track med en gang....
|
Hei hei alle sammen, nettopp meldt min inn her paa forumet :)
Jeg er en 25 aar gammel jente for tiden bosatt i London (derfor de rare aa-ene ;) ) og startet en ny livsstil paa mandag med aa kutte ut pasta, ris, brod, poteter og godis. Jeg har naa klart meg i 5 dager uten sprekk som er imponerende til meg aa vaere ;) Jeg har bestilt Atkins boken og venter spent paa at den skal komme i hus, for det er mye jeg ikke skjonner. Men forummet er kjempefint, og for ett samhold! Gleder meg til aa bli en del av det. Jeg har ikke vekt, saa jeg faar ikke veid meg med jevne mellomrom, men det er kanskje like greit ;) Takk for meg! Cayamor |
Hei Cayamor, og velkommen til oss.
Jeg er rimelig fersk selv (uke 2 nå) og er forundret over hvor lett det er å holde seg borte fra det vi ikke skal spise på Ketolysekuren/Atkins induksjon. Hvis du ikke får veid deg, så prøv å måle deg. Men du vil jo uansett kjenne det på klærne. Ja, det er et fantastisk samhold her inne. Her får vi svar på alt vi lurer på. Masse lykke til :) |
Mine trøtte og uopplagte dager er ankommet, pluss litt murrende hodepine i flekkene.. :(
Gidder ingen verdens ting jeg, også er det fredag i dag.. Skulle egentlig ha vasket hus jeg, men det får bare vente. Har nesten ikke energi til snuppa heller :( Men, hun kommer først, så får jeg bare bruke helgen på å rydde og vaske litt her og der. Har da fri uansett, og vi venter heller ingen gjester. :rolleyes: Er det andre som sliter med, at det skal ikke så mye til, før man er iritert og skikkelig forbannet? :confused: |
Hei!
Hører til her, tenker jeg!:D Begynnte 20.07, så er vel i min andre uke. Veie dag på søndager, så er spent på hvor mye jeg har gått ned denne uken. Gikk ned nesten 3kg første uken!:p Startvekt: 90kg - Mål: 107cm - Uke 1 Vekt: 87,6kg Mål: 106cm Kan fortelle litt om meg selv da.. Jeg er ei 22år gammel jente som bor i Rogaland. Ble mamma til en nydelig gutt for snart 9mnd siden, så har en del ekstra vekt som skal av. Jeg er gift, vi har vært gift i snart en måned!!:D Hvordan takler dere hverdagen UTEN karbo?? Kjenner at det er litt vanskelig til tider...blir frista av og til men faller ikke for fristelser - så litt stolt!:) |
Sitat:
Jeg har 3 uker bak meg med lite karbs, merker det begynner å bli kjedelig i matveien. I dag har jeg kjøpt meg en pakke med pølser jeg skal ha til middag i morgen og jeg aner ikke hva jeg skal ha til! kom gjerne med forslag :) |
Hei.
eg er jente på 29 år som har slanket med med lavkarbokosthold tidligere. No i sommar har eg gå på ein skikkelig sprekk pga sydentur og ein del bursdagsfeiringer. Men no skal eg gå skikkelig inn for det igjen. Startar i dag på ketolysekuren for fullt!! Har ikkje badevekt så eg får ikkje vegd meg med det første.. Frokost i dag 1 egg med reker i majones. |
Sitat:
|
Hvordan er formen?
Føler meg litt mer energisk enn vanlig men merker at jeg har lyst på noe søtt hele tiden. Sikkert bare i begynnelsen?!:confused: Er i min andre uke, ferdig med uken imorgen - uke 3 starter på mandag. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02. |