![]() |
Sv: Guuud nå må du ikke bli tynnere
Sitat:
De er fortsatt sammen. |
Sitat:
Ellers så er følgende eksempel et av de bedre komplimenter jeg har fått: En posthusansatt så på førerkortet mitt i forbindelse med at jeg hentet en pakke. Så ser hun på meg og sier smilende "Dette er mange kilo siden ser jeg!" Det var et kompliment som varmet. Hun sa ikke noe negativt om hvordan jeg så ut hverken før eller da, det var jo bare konstatering av fakta. Men det var så deilig å få høre det allikevel! |
Sitat:
Det blir jeg dritsur av. Det har ingen noe med liksom, vil jeg fortelle det så gjør jeg det når settingen er rett. :rolleyes: |
Sitat:
Jeg for min del blir glad når folk spør. Det er artig når folk virkelig ser at jeg har gått ned :-) Husker derimot at jeg ble skikkelig lei meg etter at jeg hadde født mitt andre barn og kom med den lille på armen i butikken: - Har du vært gravid??? Da spratt tårene når jeg gikk ut døra :hylgrine: |
Guuuud så tynn du er blitt !
Er Gud så tynn da? Mvh Grovsnus ps. Gud er i Dame. ds |
Sitat:
|
Hva med han som var blitt så tynn at da han løp bak en flaggstang ble han lenge borte...:lol:
Flotte innlegg her, dere!:heia: |
Sitat:
|
Jeg har heldigvis mottatt kun positive tilbakemeldinger fra nærmeste. Svigers lager tilogmed ekstra grønnsaker og kjøtt når jeg kommer til middag. Ofte spør de om det er ok med det ene eller det andre. Veldig støttende, tilogmed svigerfar som er lege har ikke sagt et ondt ord.Det er jo veldig mange leger som er imot lavkarbo.
|
jeg har så rar en kropp at bena mine er tynne og magen som ei tønne :o
Så jeg får kommentarer om " gud hvor tynn du er blitt i bena, og rompa di er helt vekk" Du må ikke bli tynnere nå.. men selvfølgelig magen din vises jo godt ennå ... hva svarer man da, da :rolleyes: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25. |