![]() |
Sv: Rockering-maraton!
HVOR kjøper dere rockeringene??? Jeg husker jeg var en megakløpper da jeg var lita... DET talentet er nok dødt og dypt begravet... :lol:
|
Jeg kjøpte min her. http://www.sports-hoop.com/main_adult100.html
|
Jeg fatter ikke hvordan dere klarer å holde på i 10minutter i strekk uten at ringen faller ned, jeg?! Jeg klarer 6-7 runder, jeg, og så faller ringen ned.. Og jeg har prøvd alle mulige råd og tips som jeg har fått og kommet over...
|
Rockeringen min kom i går. Ble en 5er-ring på meg siden jeg hadde rota til bestillinga. Jeg fikk det til med en gang, det som stopper meg er alle vondtene. Det går over, sant?!
|
Dette vil jeg være med på!
|
Jeg fikk rockeringen mi i dag, så nå er det bare å kjøre i gang... Kjenner det godt i sideflesket etter økta i dag:eek:
|
Sitat:
|
Sitat:
4 minutter på meg i morges, skal ta 5 minutter i kveld. |
Sitat:
Jeg startet rolig, men må alikevel ta noen dagers pause... Vondt jah... |
Rocka et par runder i kveld, vondt ja
|
Jeg ønsker meg også en rockering. Hvordan velge rett størrelse?
|
Jeg så de hadde på apoteket her jeg bor. Duger de tru. Den var faktisk rimligere enn på nettet
|
Foreløpig idag har jeg rocka i 12 minutt.
|
Sitat:
Jeg har, til tross for festivalhelg, klart å rocke et kvarter på fylla i går:p Hi hi, jeg fikk venninna mi hekta på rockering, hun fikk den for noen dager siden og da jeg skulle være der i helga, måtte jeg benytte sjangsen. |
Det var så Gøy...! den er jo helt utrolig... men det gjør så vondt...
|
Igår rocka jeg i 20 minutt. Idag har jeg ikke begynt enda.
|
Ser ut som det er kun jeg som er aktiv. 12 minutter idag. Ser tydelig forskjell fra jeg begynte til nå! :D
|
Jeg er aktiv!
Sånn i rykk og napp iallefall. Ingenting i dag, men 30 minutter i går. Var faktisk litt støl i magen i dag, reine situpsene dette:D |
Jeg rocker jeg, men ikke hver dag.
Blir vel 3-4 ganger i uka nå, har startet opp trening også. Blir ca 20 minutter i gangen, og sideflesket har krympet ja. :D |
Ikke vært så aktiv selv siste dagene. Men idag ble det usle 5 minutt da. Bedre enn ingenting hvertfall...
|
Jeg sliter fortsatt med herdinga med 5er-ringen min. Mamma har også kjøpt seg ring nå, en 3er, det var lett det! Føler meg ikke rundjult heller i dag. Jaja, får bare prøve å herde meg.. :o
|
Nå har jeg bestilt meg en rockering :D
|
Jeg har beggedeler. Etter en stund med den lille så klarer jeg fint den store uten å få vondt.
|
Jeg har nettopp fått rockeringen i hus, men får det ikke helt til! Jeg har visst glemt gamle kunster:rolleyes: Jeg må vel sette meg ned og se litt mer på disse videoene.
|
Glemte å si det, men jeg kjøpte min på www.flust.no. Kjapp og grei levering:)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08. |