![]() |
Sv: Vekt og mål for juni-starterne
Startet på lørdag 27 juni så jeg er litt etter dere i løypa. Men det får nå bare stå til.
Veiet meg på lørdag og da var jeg 65,5 kilo. Satser på nedgang i løpet av sommeren. Men jeg skal ikke ned så mange kilo som sist da. Må lage meg ticker.... |
Starta på ketolyse/generell LCHF 17 juni med startvekta 89.7 kg og ein BMI på 27.1, målet er 75 kg og 22.6 BMI. Skriv meg inn her for å vise at det ikkje berre er kvinner som slankar seg. :rolleyes:
Ynskjer alle lukke til med å nå måla sine. |
har vert travel siste uka med festival å greier. å dermed litt sprekker, men synes d går rimelig greit for det. var 96,7 i går så ned2,5 kg siden start.
|
Sitat:
|
joiner meg her sammen med dere jeg folkens:D
Start. Fredag 19juni. vekt:88.7 Midje: 95 etter 1. uke vekt:85.3 Midje:94.5 etter 2.uke. vekt: 84.7 midje: 93. har desverre ikke gått ned så mange cm rundt magen enda, men jeg har iløpe av 2uker mistet 4.5cm rundt brystet, og 3cm rundt hver av låra:D |
Jeg startet for to uker siden og har gått ned to kilo. Dette er min andre runde på ketolyse, gikk ned 25 kilo for ett år siden.
|
Start 19. juni: 84,2kg (generell lavkarbo, ikke ketolyse)
Uke 0: 82,7 kg Uke 1: 80,3 kg - ned 2,4 kg Uke 2: 81,3 kg, opp 1 kg (vært på festilval i tre dager - hvitvnen har skylda... Jeg kommer sterkere tilbake!) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Kan jeg spørre deg om du har klart og holdt deg der - og ønsker å ta nye kilo? Eller kom de på igjen? |
det er ikke bare du som har vert på festival. gikk opp 1 kg jeg å:p, men er tilbake nå, selv om jeg har noen små utskeielser her å der så starter vekta å gå ned igjen.
Sitat:
|
Start 1 juni: 82 kg
Resultat pr i dag: 72,8. Ikke dårlig det? :) |
tre uker inn:
ny vekt: 82.9 - ned 5.8 kg midje: 82 |
Sitat:
|
Uke 0: 82,7 kg Uke 1: 80,3 kg - ned 2,4 kg Uke 2: 81,3 kg, opp 1 kg (vært på festilval i tre dager - hvitvnen har skylda... Jeg kommer sterkere tilbake!) Uke 3: 79,6 kg :heia: ned 1,7 kg Totalt: 4,6 kg |
Startdato 30 juni, så henger såvidt med i denne tråden! Første gang jeg prøver dette.
Startvekt: 96,5 Etter 2 uker: 93,5 |
ny veiedag igjen nå...
vekten etter en mnd er 81.7 - ned 7 kilo midjeen er på 81 - 9cm tynnere |
kor flink dåkk e!!!
æ har verri på feri 1 uke å kosa mæ me favoritt sjokoladen min:). men d straffa sæ gitt:( så i dag da æ gikk på vekta va æ på 0 ijæn gitt:( så no e d full sjerpings. æ e så svak for søt saker!!! men ellers så synes æ d går ganske greit å kutt brød å potet. e ein omstillingsfase d her gitt. |
Uke 0: 82,7 kg (starter på ketolyse) Uke 1: 80,3 kg - ned 2,4 kg Uke 2: 81,3 kg - opp 1 kg (vært på festilval i tre dager - hvitvnen har skylda... Jeg kommer sterkere tilbake!) Uke 3: 79,6 kg :heia: ned 1,7 kg Uke 4: 78,7 - ned 0,9 kg Totalt: 5,5 kg |
Vektoppdatering:
Start : 96,0 kg UKE 1 : 92,6 kg - ned 3,4 kg UKE 2 : 90,7 kg - ned 1,9 kg UKE 3 : 90,5 kg - ned 0,2 kg UKE 5 : 92,5 kg - opp 2,0 kg ( ferietur - har spist høykarbomat:rodme:) Men nå er det full skjerpings framover....:ja::ja: |
Sitat:
Har stangnert litt, men det er jo ventet i grunn. |
5.uke....
ny vekt er 81.5 - ned 500g ny midje er 80 - ned 1 cm |
æ som starta dein her vekt å mål diskusjonen e så sei på null ijæn etter ferie. så no starte æ på nytt å no hi æ måla mæ å. tru d e smart å ikke hæng sæ opp i kg hele tia, måle e jo ne i vekt, men ikke minst krymp inn på cm!!!:D å fant også ut at å vei på fredag e lurer, for ein kan ha kosa sæ litt i hælga å ikke trena like my:cool: så i dag va vekt å mål:
start 99,2. start i dag 98,9kg mål: 105cm!!!:eek: |
Startvekt ved ketolyse: 96,5
Etter 2 uker: 93,5 Etter 3 uker og 2 dager (glemte å veie meg): 91,0 |
Vektoppdatering:
Start : 96,0 kg UKE 1 : 92,6 kg - ned 3,4 kg UKE 2 : 90,7 kg - ned 1,9 kg UKE 3 : 90,5 kg - ned 0,2 kg UKE 5 : 92,5 kg - opp 2,0 kg ( ferietur - har spist høykarbomat:rodme:) UKE 6 : 88,6 kg - ned 3,9 kg :D Kiloene fra ferieturen gikk heldigvis for av igjen, så nå er jeg tilbake på rett spor :heia: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39. |