![]() |
Sv: Din beste "bivirkning" av lavkarbo
Vekten tikker nedover, tennene er stort sett glatte, men jeg føler desverre ikke det overskuddet eller energien dere andre snakker om. Jeg går å føler meg svimmel, småkvalm og denne uken har jeg ikke maktet å spise 3 måltider pr dag pga løs mage. Lurer på om jeg bryter en god "sirkel" ved å ta melkesyretabletter? Jeg er fortsatt motivert, men bittelitt engstelig for helsen min :confused:
|
Sitat:
|
Jeg er så glad for at jeg ikke promper hele tiden lenger! Bare det er nok til at jeg aldri vil over på høykarbo igjen. Tenk at jeg trodde at det var noe galt med meg og at jeg bare måtte leve med det... Mamma har det helt likt, hun har til og med vært igjennom masse utredning hos legen og slitsomme undersøkelser for å prøve å finne ut hva det var!
Vektnedgangen og jevnt stabilt energinivå er også herlige bivirkninger! |
Ikke luft i magen og mindre snax-lyst - jeg småspiste hele veien før.
|
Beste virkning er at kreftcellene ikke får næring:)
|
beste bivirkninger etter 7 uker med lavkarbo er at vekten går ned og at kroppen blir mindre. Jeg får ikke hjertesting lengre. Mensen ser utt il å bli mer normal (dvs 4 uker mellom og kortere periode).
downside er at jeg har ikke fått renere hud og jeg er seig når ejg skal trene og gå tur. ikke eksplisiv lengre. Men det holder ejg ut. håper huden bedrer seg etterhvert. |
Det må bli at jeg føler meg fin og sexlysten er på topp:stortsmil
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10. |