![]() |
Sv: Brennevin 60% og 40%
Sitat:
Alkohol som er tatt inn på taxfree-kvoten kan ikke gis bort i gave. Bortsett i fra gave til andre husstandsmedlemmer. Du må gjerne blande ting så mye du ønsker, bare pass på at ingen gjester får i seg alkohol du har tatt inn taxfritt. Norges lover ville blitt en mye tynnere bok hvis vi fjernet alle unødvendige lover som ingen følger eller følger opp uansett... - |
Sitat:
- |
:lol: så gjennom 7 ledd og 7 år så kan jeg faktisk gi bort ei flaske konjakk :lol:
|
haha der blei det fart på tråden ja.. ;p ;) ser frem te i morra.. hører det blir sakt i andre tråder her at man blir mye fortere full når man er i ketose... hmm i frykt for og gå på en smell så er det kansje greit og spise litt ekstra i morgen ;p nå skal jeg kose meg i helga åsså er det hakjør fra mandag av igjen..! :D
god helg alle sammen... ! |
Vær forsiktig :p
Jeg tåler vin veldig dårlig når jeg er i ketose, men sprit går faktisk ganske bra :ja: |
Sitat:
Nå må jeg teste litt her...:cool: |
Både og. Jeg blir utrolig full av 4 glass hvitvin, og dagen etter kjennes det ut som jeg har senebetennelse i hele overkroppen :o Rødvin er ikke like ille, men rødvinsfylla og migrene er en dååårlig kombinasjon så det holder jeg meg unna..
Men når jeg drikker sprit blir jeg bare bedugget og har hele tiden rimelig kontroll over alkoholomløpet. Og det gjelder både hjemmebrent og polsprit :ja: Dessuten er jeg i ufordragelig fin form dagen derpå :D |
Sitat:
|
Sitat:
- |
Sitat:
stensil, jeg? Hvooor? |
vel overstått helg... hehe,, blakk og litt blå på ryggen og noen sorte hull i hukomelsen. men fy søren for en knall helg... hehe :D
nå er det bare og få kroppen tebake i ketose...! |
Sitat:
|
jeg er tebake i ketose igjen :) blir nok ikke no alkohol nå te helga.. være litt forsiktig. passer fint at jeg skal stå i baren hele helga og bare servere og se på fulle mennesker istede hehe ;)
|
Sitat:
Jeg kan slett ikke drive på sånn lengre, da jeg vet jeg får fyllenerver som henger igjen i flere dager. Eller, fyllenerver er jo litt morsomt da, det er nesten som å ha supersanser. Skal i selskap i kveld, men tror jeg begrenser meg til litt vin. Har grei framgang på vekttap, og har ikke lyst å stoppe det for lenge. Nesten så jeg ble litt forarga for at det skulle være selskap midt i prosjektet mitt :D |
hehe ja.. jeg driver og tar på meg mere jobb jeg da så står jeg på innsiden av baren i stede for på utsiden hehe neste utskjeielse kommer 6 juni for da er det shanty festival ;)
ryggen er fin igjen den. ;) men stemmer har jeg glemt igjen nett eller annet sted.;p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04. |