![]() |
Sv: Tre måneder i ketose og bare tre-fire kg
Ikke bruk olje når du steker! Bruk smør!!!
|
Sitat:
Jeg bruker kun egg og smør. Enda bedre er det med f.eks 2 hele egg + 2-3 plommer + smør. Eneste minus med den oppskrifta er at det går med så mange egg... Sitat:
|
Vann, og/eller annen væske som fløte gjør omeletten litt mer "fluffy" og mindre kompakt, om man ønsker det ;)
|
Statusoppdatering fra kona: en uke og null vektnedgang. Den går ikke opp heller, men hvertfall ikke ned. Selv etter at vi har gått enda strengere til verks. Hun er nå på vei tilbake til å telle kalorier.
Jeg derimot, har bikket 13-kilosgbarrieren, og nådd målet jeg satte før jeg begynte. Nå har jeg satt meg et nytt mål, basert på BMI, og fordi jeg fortsatt har noen kilo som gjerne kan fjernes fra magen. Men i følge Bokklubben bør boka komme i posten i dag. Håper det hjelper, ellers må vi lage tre middager fremover, en til ungene, en lavkarbo til meg og en lavkalori til henne, og det håper jeg vi slipper. |
Sitat:
Hun kommer til å gå ned i vekt, men må være mer tålmodig. 4 kg er ikke lite! |
Oppdatering en time senere: Etter det nedslående resultatet på vekta, sturet hun en ekstra time i senga, og etter det veide hun seg på nytt og hadde gått ned 0,3kg! Da ble humøret straks bedre, og hun har funnet ut at hun har fått ny kostholdfilosofi: være sur. :-)
Velvel. Boka kom ikke i posten i dag heller. Er det mulig å være så dårlig til å levere! Fikk mail om at den var sendt på torsdag, og vi bor i Oslo, så det burde da være mulig å klare å levere den til i dag. |
Ny oppdatering en uke senere:
Boka har kommet og kona leser med liv og lyst. Selv om vi tok en "sommerdag" forrige lørdag har hun gått litt ned i vekt, og et par cm på mage, rumpe og lår. Min erfaring med sprekk/sommerdag er at det tar en uke før man er på nivået man var før sprekken. Det tar tid med andre ord, så jeg er ikke så keen på flere sprekker før jeg kommer i mål! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04. |