Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Ser dere noen forskjell? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25157)

Kakeåndsen 04-04-09 09:14

Sv: Ser dere noen forskjell?

Synes det er kjempestor forskjell jeg!

Jevnt over. Se på overarmene dine for eksempel. Og som hos meg har det forsvunnet mye fra brystregionen.

Jeg er motsatt av deg jeg da, ser kjempe stor forskjell på meg selv, og skjønner ikke at jeg ikke får mer kommentarer enn jeg gjør;)

solsikke 04-04-09 10:13

Signere der over...kjempe flink har du vert...
Vær stolt over deg selv:=)
Klem

teejay 04-04-09 10:19

Du ser mye smalere ut! Stooor forskjell rundt hals, skuldre og overarmer. Kjempeflink er du:-)

Tamika 04-04-09 14:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Schmoopy (Innlegg 693265)
Noe mindre er det jo, men jaggu ikke mye å skryte av nei.

Synes det var bra jeg! Dessuten holder det seg bedre når du går ned sakte, så thumbs up! Good job! Keep it up!! :D

The Dude 06-04-09 09:01

Dette er en slags forklaring på det du opplever.

Hvis du husker gammelt matematikkpensum og radiusen av en sirkel. pi*d. Selv om kroppen ikke er perfekt rund, så kan vi tilnærme vår omkrets som pi ganger diameter.

Så kan vi snu litt på det. Du mener du ser liten forskjell. La oss anta at du ønsket at "fremsiden" din så ti cm smalere ut om magen, så vil dette utgjøre at omkretsen din må minskes med hele 34 cm.

Siden det du ser i speilet er bredde eller diameter så vil en god nedgang være litt mindre synlig enn det man kanskje ønsker. Men den er veldig synlig fordet på deg.

En trøst kan kanskje være at dess mindre du blir dess mer synlig vil samme nedgang bli på grunn av at den prosentvise reduksjonen blir større og større og dermed mer visuell.

Dette var noe teknisk, men jeg tror det er dette du opplever som manglende visuell tilbakemelding. Stol på målebåndet rundt magen du. Det lyver ikke.

Perdita 07-04-09 11:09

Det er jo også sånn at huden blir slappere når fettet forsvinner. Jeg beklager meg stadig til kjæresten min om at jeg syns magen min er større nå enn før, men det er jo bare fordi huden er løsere. Det håper jeg at blir bedre etter hvert :)

Gabben 08-04-09 10:10

Jeg ser stor forskjell jeg også. Støtter de andre.

alvepiken 08-04-09 13:35

Kjempe forskjell over hoftene:D

Schmoopy 08-04-09 22:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av alvepiken (Innlegg 696294)
Kjempe forskjell over hoftene:D

Takk:D for det er en av de støreste problemområdene mine:(

Anne 08-04-09 22:22

Ser godt forskjell. Godt jobba :klem:
Vet du...jeg tror det er hjernen som lurer oss litt jeg, fordi vi ser oss selv hver dag og ikke ser hvor mye vi går ned. Jeg hadde problem med å se at jeg hadde gått ned 20 kilo:cool: Og da var jeg nesten ferdigslanka...bare "pyntekilo" igjen...pluss litt :lol: Og hadde gått ned mange str. Så det ikke selv, men merket det på klærne...:ja:

Stol på målene og på klærne...Du har tapt mange cm. :klem:

fagremøy79 09-04-09 01:21

signerer på det di andre har skrevet....:heia:
det vises stor forskjell over hele deg synes jeg....du har gått ned gjevnt over hele kroppen
vet hvordan det er å ikke greie å se det selv. har gått ned nesten 17 kg men klarer ikke helt å se det selv om jeg får mange komentarer og har gått ned flere kles størrelser:rolleyes:
lykke til videre til oss alle som er i siget på vår nye livstil:klem:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.