![]() |
Sv: Allergiutbrudd etter overgang til ketogen kost?
Åh, gode råd Karbosara! Jeg sliter med tørre hender og sprukne neglebånd, tørr hud ellers også bortsett fra nettopp i ansiktet. Det er vel mest sannsynlig på grunn av hypothyerose, tenker jeg.
|
Men dette er jammen den billigste kuren du kan ta, og helt på høyde med dyre kurer...jeg vet, for jeg er i neglbransjen selv...kan ikke unnvære en slik kur eller tre i løpet av den kaldeste vinteren. Bruker av og til raps- eller olivenolje utenpå håndkremen hvis jeg er tom for vaselin...men det blir ikke det samme, oljen blir for tett på en måte...og vaselinen er faktisk også lett å fjerne i og med at den er vannløselig...og kremen under får trukket inn i huden i stedet for å dunste bort eller forsvinne i klærne...
|
Sitat:
Usj det der har jeg fått også! Fikk det for 4 dager siden da det begynnte å klø under armhulene:confused: så utviklet det seg til utslett på armene. Masse små røde prikker som klør grusomt, klør også i hodet:( Og i går fikk jeg blemmer eller sår i munnviken:eek: Jeg smørte på krem som lindrer kløe, og dexemsalve på armen..det hjalp.:) Lurer også på om jeg skal kjøpe allergitabletter også. Men det med sårene i munnen..hva kommer det av?? har da aldri hatt noe sånnt..!! Jeg ble noe lettet da jeg fant ut at dette må komme av ketosen..altså det allergiske reaksjonen. Jeg har ALDRI hatt allgergi mot noe, ikke mat heller..så synes dette er rart at det skal komme nå:confused: Hva gjør dere med denne kløen..går det vekk om jeg går ut av ketosen?? Funker allergitbaletter mot dette.?? Noen ærfaringer??:rolleyes: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14. |