![]() |
Sv: Anthon Berg på vei ut?
Jeg etterlyste den på min REMA i dag - håper de får den inn igjen. Tomt for bacon gull også.....hmmm....lurer på om det er mange lavkarbere som handler på "min" REMA....
|
Tro jeg må ut og hamstre litt sjokolade. her har de sjokoladen både på Rema og ica nær :D:D:D
|
De har den fortsatt på nærmeste Rema og Kiwi her.
Håper de fortsetter med det!! Den smaker nyyydelig :p |
Hvor er her ? Finner ikke Anton Berg noen steder i Østensjø bydel...Jeg er desperat...Hvor finnes sjokoladen i Oslo...?
|
kiwi rodeløkka! et steinkast fra sofienbergparken!
|
Den er nok på vei ut ja... Sendte en mail i forrige uke til Brynhild som førerden i Norge, og fikk dette svaret:
Hei. Vi takker for din henvendelse vedr. sukkerfri sjokolade fra Anton Berg. Toms Gruppen, som er produsent til Anton Berg sine produkter, har dessverre tatt produktet ut av sitt sortiment pr. 1. Feb. Vi er i tillegg dessverre sluttsolgt hos oss. Din henvendelse er videresendt vår produktansvarlig, som innspill. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen/ Best regards XXX Markedskonsulent |
Mannen min kjøpte 2 stk på Remaen her i går.
|
ja, jeg fikk også samme svar fra leverandøren..
noen menybutikker har en større plate, med lavere karbinnhold, men usikker på smak, da.. (ække anton, men annen produsent) OPPFORDRER ALLE TIL Å SENDE ETTERLYSNING TIL BRYNILDGRUPPEN! kanskje de legger press på produsenten (toms gruppen) |
Jeg synes Stella sine sjokolader smaker mye bedre enn Anton Berg sine. Stella Premium altså. Sukkerfritt og Cavalier smaker bare søtt fett.
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg vil også sende de en mail! |
Sitat:
|
http://www.fastfood.no/id/25905.0
De har fått Dropsen på Sandvika Storsenter nå. :D Her har de en helt egen avdeling med baare sukkerfritt godteri. Alt du kan tenke deg. Konfektesker med Cavalier osv. |
Sitat:
Da skal jeg finne Stella, også blir det nok en tur til Sandvika når nøden melder seg :D |
Nå har jeg trålt butikkene i området etter denne sjokoladen, og det er en forferdelig jobb! Jeg er temmelig glad i sjokolade, så å stå og saumfare sjoko-hyllene for å finne denne lille AB-sjokoladen gjør ikke annet enn å trigge sjoko-hungeren min. Ikke finner jeg sjokoladen heller. Det nærmeste jeg kom var hylle-lappen, men et tomt hull i hylla.
Nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke har godt av å lete etter mer sjokolade, og har heller prøvd å bli fortrolig med alle som skriver her inne at ketolyse fjerner søthungeren... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Malitol som Anthon er søtet med, er en sånn sukkeralkohol! |
Men Rema 1000 har da noen sukkerfrie sjokolader. De er på 75gr.
Her er siden deres med litt info: http://www.sukkerfritt.com/index.html Så tror jeg også at jeg har sett mørk sukkerfri sjokolade av et litt mer "eksklusivt" merke på Meny og Ultra. Den selges også i helsekosten. |
Sitat:
Skal skrive og klage min nød ;) Hva skal jeg nå lage sjokoladekake av??? AB er den beste, synes jeg :) |
Nå har jeg skrevet og klagd......
|
jeg å har klaget..
kanskje man kunne lage en side på Facebook der man etterlyste sjokoladen???? så kanskje vi klarer å presse den tilbake på markedet ;) de har jo klart å få grandiosa uten paprika.... |
Sitat:
|
Jeg har sendt dem mail, jeg, men blir gjerne med på noe mer:ja:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26. |