![]() |
Her i Hallingdal har Narvesen tatt inn Advantage baren (den vanlige med sjokosmak) og sjokoladen. Ikke noe mer, så det var dårlig utvalg.
På Rema 1000 fikk jeg følgende svar i går, da jeg spurte om/når produktene kom: "Nei, nå som det er brudd mellom Reitan og Middelfart er det nok litt usikkert om det skal være noe sammarbeid mellom dem..." :eek: Er de virkelig seriøse???? Er de ikke voksne mennesker da?? Celina og Ole Robert trenger ikke akkurat å jobbe sammen selv om Rema selger varene hennes?? |
hvis man bestiller produkter fra atkins usa til noen man kjenner i sverige, vil det blir toll på de varene da?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Nå sitter jeg med Atkins på tråden her, bestiller som en gal. Vet ikke om jeg får med meg alt jeg vil ha da, men det årnær sæ sikkert. Litt skuffet over at Splenda Granular er utgått da, men pyttpytt.
|
lykke til :)
|
*gjemmer innkjøpslista langt unna Mannen og håper han aldri får se hvor mye penger shoppingen kosta*
OIOIOIOI!!! Men nå får jeg bra mye rart å boltre meg i....*slurp* |
Sitat:
|
Hvor lang tid tar det som regel før dere før varene fra usa? jeg har venta nå i 11 dager...
Forrige gange jeg bestilte sto han på døra her etter 4 dager bare. |
Sitat:
|
Ei snau uke tok det sist.. Overraskende kjapt, for å si det sånn. Men så betaler vi for ekspresstransport og, så sånn sett skulle det vel bare mangle...
|
Jeg har ikke kjøpt noen av Atkins produkuktene, bortsett fra Atkins barene, Morning Shine barer og sjokolade-shaken.
Men har veldig lyst til å prøve disse bake-og pannekakemixene. Men si meg, når bruker dere Spendia ??? Jeg bruker aldri søtningsstoff til noe jeg.... :cool: |
Jeg bruker av og til Splenda i smoothien min...... men max 1 ts - og det er skjelden. Ellers bruker jeg det til nåe jeg en skjelden gang lager ostekake eller andre "lovlige" bakerting. Har nesten vennet meg av med søtt, så ofte blir der ikke nei......:)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04. |