![]() |
Sv: Bacon og kjøttpålegg med glukose/dextrose?
Æsj altså.........
Kjøpte Skogsbacon fra Gilde i dag.......og hva får jeg se???? Joda, GLUCOSE. Må vel bare kassere den da, shit, jeg som skulle kose meg med søndagsfrokost i morra :mad: |
Sitat:
|
Det sto ikke hvor mye, sto bare glucose.
Dårlig gjort altså. Noen som har peiling på hvor mye det kan være sånn ca. ? |
Sitat:
|
Skogsbacon er det vel enda mindre glukose i enn feks stjernebacon fordi det er mer fett? Rett meg hvis jeg tar feil :)
Men nå er det slutt med Gilde. Makan til snålinger. "du kjenner det på smaken" Ja selvfølgelig når dere smeller i sukker i alt. Kan ikke vi ta å lage en liste her da over produkter og merker vi vet er fri for glukose? :rolleyes: |
Sitat:
|
Jeg så akkurat at det stod glukose på det baconet jeg spiste til frokost. Og har sikkert vært det i de fleste andre bacontyper jeg har spist også, men jeg er i ketose, så synes egentlig ikke det er så stort problem.. eller?
Silje :) |
Jeg bor i Egersund og skal jommen avlegge slakter Grøsfjeld et besøk snarest mulig!
|
De fleste slaktere har varer med lavt karbeinnhold. Jeg spiste nylig noen kjempegode pølser fra Idsøe i Stavanger.
|
Det er da sukker i min baconbit fra First Price? Har ikke sett på den ferdig oppskjærte, kan hende den er sukkerfri :rolleyes:
Spar og EuroSpar har forresten også First Price :) |
Sitat:
|
Har noen tips om konkrete merker når det gjelder kjøttpålegg/produkter som er trygt for ketolysere?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05. |