Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   12. januarfolk! Skal vi fortsette på ny tråd her? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23218)

Snehvit 16-01-09 14:36

Sv: 12. januarfolk! Skal vi fortsette på ny tråd her?

Åhhh... Jeg er bare SÅ lykkelig!!! Veide meg i dag og har gått ned 1,5 kilo siden søndag! Wehey!!!:D

Svømming hørtes veldig lurt ut!!! Er det noen steder folket her anbefaler i Oslo?!

Keep up the good work!!!

Damita 16-01-09 14:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snehvit (Innlegg 617398)
Åhhh... Jeg er bare SÅ lykkelig!!! Veide meg i dag og har gått ned 1,5 kilo siden søndag! Wehey!!!:D

Keep up the good work!!!

Gratulerer :heia: :stortsmil

*traller litt igjen* :D:D:D

Minni1 16-01-09 14:45

Så flott Snehvit. :heia:

mizzzzy 16-01-09 16:14

så bra!!! gratulerer!

Smiline 16-01-09 16:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snehvit (Innlegg 617398)

Svømming hørtes veldig lurt ut!!! Er det noen steder folket her anbefaler i Oslo?!

Keep up the good work!!!

Kjempe bra jobba snehvit:)

Vi har utrolig mange fine svømmehaller i Oslo, nesten i hver bydel. Har selv brukt tøyenbadet, siden det likevel er så mange der, så hvorfor skal de legge merke til meg?:p

Tenkte faktisk på det i sted at det hadde vært fint å prøvd ut Bislett bad. Skal prøve det neste uke tenker jeg :)

Har neste måling i morgen...

Snehvit 16-01-09 22:06

Tusen takk folkens! Var kjempe deilig når jeg ikke trodde jeg hadde gått ned noe!!! Åhhh.... Fin start på helgen!!!

Ja, har vært på Tøyen, men syns det ble litt "sild i tønne"... Var så mange folk hele tiden, stor fare for kræsj! Hehe.... Skal se om det er noe i bydelen her, det var lurt!!!

Stå på! Dette klarer vi! :)

Pocahontas 17-01-09 00:00

Hei alle flinkinger!:)

Er vi enige om at FELLES veiedag er mandag?

Pocahontas

Damita 17-01-09 00:10

<----veier seg på mandager :stortsmil

Stellamor 17-01-09 00:36

Ja, jeg er også med på veiedag på mandager :D

Everio 17-01-09 00:51

Eg og, mandager altså :D

Minni1 17-01-09 03:36

Kan godt konventere til veiedag på mandag jeg. :)

Smiline 17-01-09 12:17

Andre måling

Jeg har måledag på lørdager. Dette er fordi jeg har en altfor hektisk morgen resten av uken til at jeg skal huske å måle meg. Det er jo viktig at måling skjer om morgenen, så jeg beholder denne dagen.

Andre måling i dag en uke side sist måling og 11 dag på kuren (ca 9 i keotse).
Mage: -4,5 cm
Arm (overarm): -1,5 cm
Lår: Her viser det seg å være forskjell på høyre og venstre:confused: Så heretter holder jeg meg til bare høyre lår, siden det nå er 1 cm forskjell:confused: ca. 0,3:confused:
Rumpe: -2 cm

Er veeeldig fornøyd og veeelddig overrasket over utfallet. Regner med at de neste ukene går mye tregere, men stadig fornøyd:D

Lizzi 17-01-09 14:25

Så flott Snehvit og Sniline :)

Hadde en boost i dag jeg og,- vekta viste -1 kg fra i går:) Og i går følte jeg at jeg spiste nok og prøvde å glemme gamle vaner . Kanksje kroppen (og hue) begynner å skjønne noe?

Ellers er treninga i gang, skulle møte en treningsveileder i dag kl 10. Men tror dere han kom, neida, - og der sto jeg og blomstret.... skikkelig kipt. Men tok en lett økt + kort svømmeøkt:) Akkurat passe stolt av meg selv:D

Smiline 17-01-09 14:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lizzi (Innlegg 618724)
Ellers er treninga i gang, skulle møte en treningsveileder i dag kl 10. Men tror dere han kom, neida, - og der sto jeg og blomstret.... skikkelig kipt. Men tok en lett økt + kort svømmeøkt:) Akkurat passe stolt av meg selv:D

Så flink du er :) Og så bra at du stertet med trening selv. Høres ut som du er bra motivert:D

Er det Nautilus du trener på?

Lizzi 17-01-09 14:32

Hei
Takk, ble litt stolt selv,- dørstokkmila er lang her hjemme.
Trener på Drammensbadet.

Everio 17-01-09 15:24

Så flinke dere er :heia: Både til å spise bra, trene og gå ned i cm og kg!!

:klem:

Kasandra 17-01-09 21:59

:)Veiedag mandag er jeg med på.:)

Ada 18-01-09 03:25

Når det gjelder svømming er Bislett Bad å anbefale på det sterkeste. Der er det dempet belysning, atmosfæren er rolig og avslappende og man slipper så svømme i kø da det er relativt lite folk der :)

trillian78 18-01-09 03:30

Er Bislett bad kommunalt eller privat? (Får rabatt på de kommunale)

trillian78 18-01-09 03:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av trillian78 (Innlegg 619427)
Er Bislett bad kommunalt eller privat? (Får rabatt på de kommunale)

Fant ut av det... Privat og 115 kr for å svømme :eek: Det er tre ganger mer enn jeg betaler på de kommunale badene :eek:

Ada 18-01-09 03:49

Jeg har medlemskap. Da kan jeg benytte meg av alle fellestimene, treningsaparatene og bassenget. Er kjempefornøyd, men det er en del dyrere enn medlemskap på SATS, Elixia etc :)

trillian78 18-01-09 03:54

Ja, ser de har månedskort o.l. Men de er såpass dyre at jeg må føle meg trygg på at det er et sted jeg vil bruke flere ganger i uka. Men det at de har svømmebasseng sammen med de andre tilbudene er selvf et stort stort poeng. Ikke umulig at jeg faktisk ville tatt meg råd til medlemsskap om jeg hadde bodd litt nærmere.

angel71 18-01-09 12:02

Jeg er med fra 12 januar. Veide det samme i 3 uker grunnet julen. Målet var å ikek gå opp i julen og det klarte jeg :) Men så var det å få kroppen igang igjen.. og den siste uken har jeg klart det.. mistet 1 kg nå den siste uken. JIPPI!! Veier meg på søndager jeg da :D

Heier på alle sammen som også er med :D

Smiline 18-01-09 15:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ada (Innlegg 619429)
Jeg har medlemskap. Da kan jeg benytte meg av alle fellestimene, treningsaparatene og bassenget. Er kjempefornøyd, men det er en del dyrere enn medlemskap på SATS, Elixia etc :)

Ser at det er en god del dyrere ja. Hva syns du om timene og treningsveiledingen her? Noen timer du ikke klarer deg uten?

zimbapus 18-01-09 16:13

Hei.

Denne uken har vært litt spesiell, morsom og uvant. Vil anbefale alle sjokolademoussen og fromasjen i boken!!!! Lagde begge med gelatin. Det gikk kjempegreit. Selv om jeg mange tanker gikk til skolekjøkkenet på skolen........ Har vel ikke brukt gelatin siden den gang...

Jeg veier meg i dag siden jeg gjorde det sist søndag... JEG HAR GÅTT NED 4 UTROLIGE KILO. Jeansen jeg ikke har brukt på lenge passer!!! Fantastisk følelse!

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Stine/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/IMG]
http://tickers.TickerFactory.com/ezt...mIh/weight.png

Håper linken funker, har laget meg en ticker......

Hilsen Stine, den lykkelige...

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Stine/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG]

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.