Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Baconcrisp (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22940)

MoaMoa 10-01-09 10:05

Sv: Baconcrisp

Synes det er god smak på Baconcrisp jeg, men er jo så harde mange av de. Noen som har et merke å anbefale som er sprø uten å risikere store tannlegeregninger?

Jabba 10-01-09 13:25

Prøv Kims Fullers Bakon Krisp - den er min favoritt...

Tariana 10-01-09 13:30

På europris selger dem et veldig godt baconcrisp. Det er stor pose og de er veldig porøse og ikke fullt så saltet som bacongull.

screwball 10-01-09 15:49

Også deilig av og til å lage seg dip av seterrømme, hvitløkspulver, vegeta, paprikapulver og chili. Snadder avveksling til bacongullet, og sørger for at man får i seg noe mer fett...

Veggpryd 10-01-09 16:34

I dag skal jeg lage Oste Chips. Takk for tips til krydder! Paprikapulver har jeg jo i skapet - og litt salt og pepper er jo godt det. :)

Jente 1980 10-05-09 15:04

Takk for Europris tipset Screwball:-) Har kjørt helt til Eide handel for å få tak i bacon crisp med null karbo i... Nå slipper jeg det;-)

Hvor får man tak i denne Anton Berg sjokoladen???????? Mener å ha lest at den er gått ut av prod? Synes coletta sin er god 13 karber per 100g... Da kan man spise noen ruter ved "behov"...

Elmira86 10-05-09 16:01

Jeg har og spurt om det tidligere, fikk til svar at den var utgått. så tenkte jeg kunne viderebringe det svaret:)

JenJen 10-05-09 16:44

Jente 1980, du trenger ikke dra helt til Eide for å få tak i sånt altså :) Ica (Euroshopper) har en variant som jeg liker veldig godt, og den koster 18 kr. Kims Fullers (som er favoritten, men den passer ikke til mitt studentbudsjett) får du tak i på Obs! eller Prix (i allefall på Stakkevollan).
Anthon Berg hadde de på Rema for en stund siden, men jeg vet ikke om den er borte nå.

Elmira86 20-05-09 22:39

Jeg fant anthon berg sjokoladen på rema, og hamstret inn litt! Skynd deg før de slutter å selge den;)

Ivory 23-05-09 01:10

Hvis jeg bare må ha noe å putte i munnen på kvelden så tar jeg ofte en neve med mandler. Da kan jeg sitte og plukke og spise. Noen ganger blir det litt sukkerfri sjokolade også, eller IFA pastiller, eller kongen av Danmark sukkertøy (sukkerfritt så klart)... Men tygger jeg tyggegummi, så spiser jeg mindre av slike ting. Jeg liker heller ikke det harde i bacongull fra Maarud. Må prøve det fra Kims. Takk for tips:)

Prada 25-05-09 22:17

har ett lite spørsmål til den dippen dere snakker om jeg:)

Må man bruke seterrømme eller kan man bruke vanlig rømme? og hva har man oppi for å få den god til grønnsaker?
:):):):):)

Carisma 25-05-09 23:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Prada (Innlegg 724905)
Må man bruke seterrømme eller kan man bruke vanlig rømme? og hva har man oppi for å få den god til grønnsaker?
:):):):):)

Seterrømme er vanlig rømme :ja: Det andre heter lettrømme, og lett-produkter er ikke lavkarbomat... :D

Elmira86 31-05-09 17:58

Er det noen som vet noe om disse bacon crispene som selges i kinokiosker? Er de også lavkarbo? Tenkt meg på kino i kveld:)

Imse 31-05-09 18:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elmira86 (Innlegg 727781)
Er det noen som vet noe om disse bacon crispene som selges i kinokiosker? Er de også lavkarbo? Tenkt meg på kino i kveld:)

Du må spørre de;) Det selges jo ikke samme merke på alle steder vet du;)

Carisma 31-05-09 21:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elmira86 (Innlegg 727781)

Hvis det er de som ser ut som baconcrips, og står sammen med popcornet, så er det absolutt ikke baconcrisp. Bare fake, laget av mais.

Jente 1980 04-06-09 00:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elmira86 (Innlegg 722130)
Jeg fant anthon berg sjokoladen på rema, og hamstret inn litt! Skynd deg før de slutter å selge den;)

Her i Tromsø??? Hvilken Rema 1000 butikk???? På Pyramiden har dem bare "Sukkerfritt", og den er IKKE god!!! Men tips for de som vil ha god sjokolade så selger de Cavalier mørk og lys sjokolade på Life helsekost på Pyramiden. 0,8g karbs per 4 ruter;)

Jente 1980 04-06-09 00:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Jente 1980 (Innlegg 729525)
Her i Tromsø??? Hvilken Rema 1000 butikk???? På Pyramiden har dem bare "Sukkerfritt", og den er IKKE god!!! Men tips for de som vil ha god sjokolade så selger de Cavalier mørk og lys sjokolade på Life helsekost på Pyramiden. 0,8g karbs per 4 ruter;)

0,8 carbs på den mørke vel og merke!:D Er belgisk sjokolade og nam nam... Kjenner ikke at det ikke er sukker i den i det hele tatt.

Jente 1980 04-06-09 00:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av JenJen (Innlegg 716202)
Jente 1980, du trenger ikke dra helt til Eide for å få tak i sånt altså :) Ica (Euroshopper) har en variant som jeg liker veldig godt, og den koster 18 kr. Kims Fullers (som er favoritten, men den passer ikke til mitt studentbudsjett) får du tak i på Obs! eller Prix (i allefall på Stakkevollan).
Anthon Berg hadde de på Rema for en stund siden, men jeg vet ikke om den er borte nå.

Oki, tusen takk for tips! Har funnet ut at dem har det beste baconkrispet på Eurospar i Tromsdalen nå! Veldig fornøyd med det da;-))) Kims sitt Bakon krisp! Yummi! Men Euroshopper sitt har jeg ikke prøvd, skal kjøpes en dag!
Hvilken Rema hadde Anton Berg?? Digger mørk sjokolade jeg da... :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.