![]() |
Sv: Sannsynlighet
Jeg er også AB- :D
(skal ikke på blodtypediett ;)) |
AB`er her også gitt=)
|
Mystisk, Summer!!!
Og hva med oss som IKKE er AB men en vanlig, proletær A og IKKE går på blodtypedietten, men på Atkins eller noe vi har dikta opp sjøl. Hvor stor er sannsynligheten for at vi skal finne fram til karbojunkie???? For ikke å snakket om flere ganger?:forvirret: |
Sitat:
|
AB- her og :)
Har lest litt om blodtypedietten men har ikke helt bestemt meg enda om jeg skal prøve meg på den enda :) |
Snuser litt her inne jeg, da ingen diett hittil har funket på meg, leser nå boken om Blodtypedietten av Dr Peter J. D'Adamo. Synes det virker avansert....Har blodtype AB.
|
Jeg er også AB, men vurderer ikke blodtypedietten. Synes kroppen fungerer utmerket på lavkarbo, helst i ketose :)
|
Så bra. :) Jeg går dessverre ikke ned på lavkarbo.
|
Sitat:
|
:ja: nå har jeg lest delen om AB en gang til, ikke fullt så avansert nå...
|
Spennende. Tips oss her da hvis du begynner. Moro å følge med på om det eventuelt virker :)
|
Dere er klar over at det ikke finnes snev av dokumentasjon på at blodtypedietten har noe som helst for seg, ikke sant?
|
Sitat:
Ja. ;) - |
Sitat:
Men - synes det er morsomt å høre om det har virkning på noen som ikke går ned på lavkarbo. |
Ingenting skal være uprøvd.:)Jeg ligger akkurat nå med nyoperert ben, så jeg er ikke i testhumør akkurat nå, men skal gi beskjed når jeg er i gang.
|
Jeg er også AB minus :)
Er det noen oversikt over matvarer en skal ha/ikke ha? ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49. |