![]() |
Sv: Bli litt bedre kjent?
Sitat:
Blir jo helt tussete av det jo:D |
Atchoooo
|
Sitat:
høres sånn ut? |
Jaaa jeg veeeeet! (Og jeg var allergisk mot katter før jeg la om til lavkarbo :D)
Men, nå får vi ikke spore helt av, hehe! |
Navn: Lise
Alder: Tretti-elleve Status: Skilt Barn: En lat pensjonist og en overvektig katt Yrke: "Kontordame" Mål: Under 70 kg. Innen: Tja, kanskje ett år til Motivasjon: God helse og et langt og lykkelig liv. Sterke sider: Ikke redd for å sette i gang med nye prosjekter Svake sider: Ikke redd for å sette i gang med nye prosjekter - kan bli litt mye noen ganger, og blir derfor ikke 100 % engasjert i alt. Noe annet du vil fortelle: Lavkarbo for livet! |
metamorfose...Den var fin...:stortsmil
|
Navn: Mamzen5
Alder: 39 Status:Gift i 18 år Barn: 16, 13 og 4 år Yrke: Saksbehandler Mål: 85 kg Innen: Sommeren 2009 Motivasjon: Få en bedre selvfølelse, gå i vanlige klesbutikker, bedre helse Sterke sider: Snill, til å stole på, pliktoppfyllende, god mamma Svake sider: Ruser meg på mat. Noe annet du vil fortelle: Er veldig glad jeg har kommet i gang med lavkarbo og at dette forumet finnes. |
Navn: Siv
Alder: 20 Status: Njaa.. Sambuar? *gliiis* Barn: Sambuaren hinter på at han begynner å bli gammald, men eg trur nok ikkje eg ønsker meg barn med det første.. Yrke: Avdanka student, nylig blitt TaxiDriver (wo)Man Mål: Først ned under 80.. også muligens ned på en BMI på 25 Innen: TTT( Ting Tar Tid).. Og eg har egentlig ikkje hastverk.. Så lenge ting blir gjort med en gang! Motivasjon: -Et bedre liv! Sterke sider: Kan være svært sta.. Når eg først har bestemt meg, så SKAL det bli akkurat slik! Svake sider: Vanskelig for å bestemme meg;).. Godteri avhengig! Noe annet du vil fortelle: Går på min SISTE slankekur! Har sambuar i ryggen, og kredittkort klart dersom fettsuging blir siste utveg.. For så overvektig som eg er nå, så svikter hoftene og knærne. Og asmaen blir verre og verre.. |
Navn:Lene
Alder: 26 Status:gift(5,5 ÅR) Barn: datter på 6 år Yrke: mamma, barne og ungdoms arbeider Mål:gå ned 10 kg i føsrte omgang Innen: Så fort som mulig :D Motivasjon: Jeg har PCOS , fikk diagnosen i sommer etter å ha prøvd på barn nr 2 i snart 2,5 år. Går på Pergo(hormoner) å det er selvfølgelig et stort pluss om jeg blir lettere. Å dette er en utrolig stor motivasjon. Sterke sider: Svake sider: Elsker alt som er søtt og utrolig glad i mat. Noe annet du vil fortelle: har hatt bulimi da jeg var yngre, å hatt store problemer med vekt, speil å alt som har med slanking å gjøre. Jeg er veldig opptatt av dyr og dyrevern, så her er det katter, hunder, ender, høner , marsvin |
Navn: trillian78
Alder: 30 Status: single Barn: nei Yrke: byråkrat :rolleyes: Mål: størrelse 42 Innen: Det tar den tiden det tar... Så lenge det blir varig... Motivasjon: Bedre helse, bedre selvfølelse, mer aktivt liv, lengre liv, finne klær i vanlig butikk, like mitt eget speilbilde igjen, få rompa ned i et flysete/kinosete uten å føle at den som sitter vedsiden av blir skvist, slippe følelsen av at folk ser på meg fordi jeg er tjukk eller på andre måter å bli sosialt hemmet av overvekt. Sterke sider: Godt humør, sterk, empatisk, engasjert, positiv innstilling. Svake sider: sjokolade! Også er jeg nok litt lat. Noe annet du vil fortelle: Å ja! Men ikke i denne omgangen. |
Navn: Katrhine men egentlig byttet til khadidja :)
Alder:25 Status:gift Barn:3 stk. jente på 4 år, gutt på 3 år og en liten på 6 mndr Yrke: hjemme med littla Mål: 1: få mer energi 2: gå ned i vekt Innen: raskt så mulig Motivasjon: barna mine Sterke sider: sta Svake sider: sjokolade spising Noe annet du vil fortelle: folk blir ganske skremt når di finner ut at jeg er muslim :rolleyes: så jeg forteller det med engang så ingen blir redde :p |
Navn: Vibeke
Alder: 41 Status: Samboer Barn: jente på 19, gutt på 16 også Hjalmar på 4,5 (vår hyperaktive hund altså) Yrke: Tar doktorgraden - og elsker det! Mål: Å holde meg frisk. Det er hovedmålet. Ikke bli så syk igjen. Vektmessig ønsker jeg å være normalvektig, altså fem kilo igjen til jeg veier 73 kg. Innen: Ja.... en eller annen gang skjer det vel etter en liten "omvei" Motivasjon: begynte med lavkarbo fordi jeg var ekstremt dårlig. Mistet kognitive evner, var trøtt og sovnet hele tiden. La jo også på meg massivt. Fant til slutt ut at jeg har PCOS, og lever lavkarbolivet for å holde meg frisk. Sterke sider: Positiv og ser muligheter i det meste. Er sta og gjennomfører ting, selv om jeg møter motstand. Tror jeg er en god venn... Svake sider: Det har jeg sikkert...rotete blant annet, litt lat av og til. Men jeg ser det faktisk som sterke sider også, for det er en viktig kontrast til en som er effektiv og flink. Å være lat og rotete. Noe annet du vil fortelle: Lavkarbo har reddet mitt liv. |
Navn: Elisabeth
Alder: 30år Status: Samboer Barn: 4 Yrke: Kokk/konditor Mål: Gå ned 12 kg Innen: 1 uke (da er det julebord) HAHA! Neida, innen 17 mai 09 :D Motivasjon: Å se alle de flotte klærne jeg har i skapet som ikke passer lenger, fordi jeg har blitt for tjukk... :o Sterke sider: Sta som ei geit! Står på mitt og sier meninga mi uansett! Tør å si fra... Svake sider: Banning... :eek: Klarer ikke å si nei... :confused: Bruker ALT for mye penger jeg ikke har... :cool: Noe annet du vil fortelle: |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45. |