![]() |
Sv: Veie og oppdateringstråd for Septemberketolyserne!
Sitat:
Håper du har det fint på konsert :suss: |
Der har jeg anskaffet meg badevekt(for første gang i hele mitt liv) og veid meg "inn"..
Startvekt 89,8 kg. Høyde 176 cm, og første mål er 77 kg. Skal holde kuren først og fremst til julebordet 15 nov, så får vi se:) Er kjempemotivert, og var faktisk litt gøy å veie seg .. |
Hei.
Er ny på forumet og hiver meg med her. :D Godt å ha et lite veiepress for å holde motivasjonen oppe. Mandagsvekta mi var 86,5 kg og jeg veier meg sammen med dere på fredag. Spennende dette her. Har tidligere fulgt GR uten særlig effekt.:( |
Min startvekt på mandag var 72,2 :eek:
Har som mål og nå 65 kg merket på sikt... svømmer en gang i uken og går turer. Noen som er fancy på dette datagreiene og kan lage en kurve el noe på oss alle? Anyone??? Jeg er blond :D så jeg er ikke så inni det her greiene! hehe. Veiedag i morgen da jenter??? Alle in på den? Klem, Sid2 |
Hiver meg med jeg også. Har snikveid meg i noen dager nå, og vekta har ligget ganske stabilt på 76 kg. Håper 75 tallet LYSER mot meg i morra! :D
|
Sitat:
er alltid lurest å veie seg om morgenen med en gang du står opp etter du har vært på toalettet og før du evt har spist og dusjet. da har man ikke overflødig væske i kroppen som gjerne maten man spiser gjennom dagen binder. Men det viktigste er at man veier seg ca på samme tid på døgnet hver gang(veier man seg alltid klokken 18 vil man ha den vekta som utgangspunkt) og med CA samme tøy på, og på samme vekt :) Det er ihvertfall forhold vi tar hensyn til i sykepleien der jeg jobber ;) |
Sitat:
|
Til Lykkelig!
Var ikke konserten braaaaa??? :D:D:D:D:D:D:D:D Marianne |
Sitat:
|
Jooo konserten var bra! kjempegøy!
I morgen er det opp på vekta. Det eneste jeg kjenner jeg VIRKELIG savner mens jeg driver med dette er en skikkelig kaffe latte i ny og ne. Men det er jo så altformange karber i melk... *sukk* |
Har ikke veid meg på to uker, har en mistanke om at den ikke har rikket seg.
Ikke en av de som "plutselig" går ned masse i begynnelsen. hehe. Skal komme tilbake med et vekttall når jeg tørr å gå på den der ukristelige plastdingsen :) |
Nå driver jeg å motiverer meg til tusen for en ny, skikkelig ketoserunde!!
Så: i morgen tidlig kommer min startvekt på denne september (som også kanskje blir oktober)kuren.:) Gleder meg til å starte! Lykkelig: var ikke konserten bra? Marianne |
Jeg slenger meg gjerne med her, så bytter jeg heller veiedag til fredag.
Startvekta mi her i tråden blir da 89 kg. Blir litt kort mellom veiingene i og med at jeg hadde veiedag i går, men det får jeg tåle. Fint å ha noen å heie på! |
Jo konserten var fin den. Så litt langt etter alle som drakk øl og der satt jeg med min pepsi max. Men jeg skulle jo kjøre hjem alikevel da. Men absolutt verdt tiden og pengene.
Står her på kjøkkenet og har akkurat bakt en ny dose med lapper. Nå såkalte "grove" De ziggylappene må jeg si jeg ble "litt" lei av:rolleyes: Og i ovnen har jeg en omelett til frokost/lunsj. Og i morgen er det på vekta. :eek: Hvordan går det med det praktiske rundt kosten til dere andre? Får dere det til å fungere i hverdagen? Mellom jobb og barnehage osv? Her merker jeg at jeg må planlegge mye mer. Og at jeg MÅ ha med lunsj. Nytter ikke å stikke ned på statoil nå lenger. |
Sitat:
Ellers går egentlig maten veldig fint.... gruer\gleder meg litt til veiing i morra merker jeg :p |
Neida det går så bra så. Uansett så har jeg fått et mye mer bevisst forhold til hva diverse mat inneholder bare på disse dagene. Så har jeg ikke blitt lettere så er det fordi jeg har blitt tjukkere i hodet ;)
|
Sitat:
|
God fredagsmorgen, alle septemberveierne! :D
Startvekt i dag er 67, 9 kilo (05. sept. kl. 06:00) Målet er i første omgang 62 kilo. God dag! :) Marianne |
Lykkelig,
har du forsøkt kaffe soya latte? Mindre karbs, funker for meg. :) Marianne |
Jeg har gått ned 2kg. http://babyporten.no/forum/images/smilies/kry.gif
Ja, jeg vet at det er vannkiloene i straten, men det ser bra ut på vekta åkkesom. Vekt 01.09: 91,4 kg 05.09: 89,3 kg |
Sitat:
|
Sitat:
|
:stortsmil HURRA. Vekta viser i dag 98 - men det beste av alt; jeg prøvde noen klær i skapet i går som har hengt leeeeenge, og glidelåsen går igjen på alt! (etter bare to uker med fokus på godt kosthold...!!) Kjempemotivert jeg nå. Ha en strålende dag alle, og god helg!
|
Sitat:
Jeg er storfornøyd! |
Opp 400 gram..Veide 86.1 idag. Hadde bursdagsfeiring med kake på onsdag,så det er nok grunnen.Er ikke kommet i ketose ennå etter glippet mitt,men jeg kommer sterkere tilbake!!:D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33. |