![]() |
Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet
Sitat:
Takk for tålmodigheten! :) Jeg har ingen på vennelisten eller kontaktlisten eller noe som helst, jeg skjønner ikke hva det er for. Men jeg er rar. |
Dette ser fint ut! Og rart. Som nye støvletter man må se ned på mens man går i.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Åh, endelig grønt! Nydelig! (Har *kremt* aldri vært en stor fan av blå...)
:suss: |
Grønt er fargen til agurken og squashen :D
|
Endelig oppdatert til den forumversjonen jeg er blitt vant til fra andre forum! Kjempebra jobba, dere! :heia: Fargen var litt ekkel i øya, håper jeg venner meg til den etterhvert... :o
|
Det første som slo meg når jeg kom inn her nå, var selvfølgelig fargen. Elsker den! :D
Nå skal jeg prøve å sette meg inn i litt av det nye, må bare våkne litt først :trøtt: Gratulerer med oppgradering :blomster: |
Ang. fargen, så er den faktisk ulik på den stasjonære og de bærbare her i i huset. Jeg liker best den som er på de bærbare, og jeg regner med at fargene vil variere litt fra maskin til maskin.
|
Oj, jeg skvatt da jeg kom inn her! But I love it! :D
|
Sitat:
|
Stor sans for ny farge! Grønt er skjønt:ja:
|
Jeg godkjenner vennskap under en lav sko her, men når jeg har godkjent, så står venneønsket der fortsatt...
Jeg har ikke helt skjønt forskjellen på venner og kontakter enda, det går seg vel til. Men bloggen min er fortsatt bare åpen for de på vennelista, eller? Hmmm... |
Sitat:
|
Liker både fargen og lay-out'en her nå, jeg! Og dette med venner og kontakter får jeg sikkert dreis på etter hvert også. Positiv forandring så langt synes jeg! :heia:
|
Sitat:
Jeg synes boksen rundt sitatene er litt vel utydelige... Det ser for meg nesten ut som om det er hovedteksten. Bare den grønne linja på sida som er tydelig for at det er et sitat. Jeg blir ikke helt klok på vennel/kontaktliste, eller kanskje jeg ikke helt skjønner vitsen? Føles foreløbig som litt smør på flesk. Men kanskje noen kan opplyse meg litt, om hva som er fordelen? Spennende er det i alle fall :) Morsomt med album! |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Ok :)
Men det hadde vært fint om teksten i sitatene er i kursiv, som de var før også :ja: Begynner så vidt å demre dette med vennelisten. Men, og det kan hende at noen har spurt om det før, jeg forsker litt rundt her nå, er man automatisk kontakt når man er venn, og så kan man huke vekk dersom man ikke ønsker at en venn skal ha tilgang på bloggen? Ikke at det er en aktuell problemstilling, da, men. Jeg lurer også på hvorfor lenker ikke har egen farge lenger (de kan gjerne være grønne :D), det kan forveksles med at man bare understreker en tekst, om dere skjønner :) |
En venn er automatisk kontakt. Kontakter har tilgang til bloggen. "Vennskap" er et gjensidig, offentlig kontaktforhold. En venn er en "utvidet" kontakt, så en kan ikke være "venn" uten å også være kontakt.
|
Den lysegrønne fargen er pen, men den mørke er veldig skarp og skjærende. (Har ikke lyst til å kjøpe bærbar for at fargen skal bli penere! :cool:)
Sitat:
Nå er ellers forumet sirupstregt, men det er kanskje bare fordi det er ekstra mange som er innom og prøver seg fram? |
Sitat:
Nå fikk jeg lyst til å gå på sambos pc for å se hvordan fargene ser ut på stasjonær. Herfra min lappert er de i hvert fall nydelige :) (Selv om det fortsatt er en del ting som det er blåskjær i da, som i den boksen jeg skriver i nå, f.eks ;)) Ellers; Bra jobba, HP!!! |
:love:
Så fint det har blitt, Lise & HP!! *hoster og harker - og koser meg med forumet i sofakroken* |
Koser meg jeg også, album har jeg laga, og sørfer rundt her! Spennende, virkelig!
Spørs om jeg får gjort noe særlig fornuftig i dag... :rolleyes: |
Ja, nå fikk jeg i hvert fall det sparket jeg trengte for å ta en sommerferie fra forumet. Og det kan nok være nyttig på flere måter, så vi får se det positive i det. :) Men på min stasjonære pc er de nye fargene så påtrengende, at det er slitsomt å skulle se etter skriften i alt det mørkegrønne rundt. Grønt er fint, men det er ikke alle nyanser som er det, og ikke overalt.
Den gamle fargen var sval og lot det som ble skrevet bli framhevet, her er det nå omvendt. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46. |