![]() |
Sv: Hva drikker dere ute på byn?
Sitat:
|
Vodka, farriskog en liten limebåt er ganske godt. Smaker ikke så voldsomt mye, men splenda fra veska kan sikkert funke for de som liker det litt søtt. Har aldri tenkt på det...
Det som er fordelen med farris, er at med mye inntak av vann far man litt mer kontroll og dagen derpå føles ikke grusom. Føler medg ganske så ren innvendig etter en slik drikkemeny.. :) |
Drikker rødvin eller vodka med cola light,jeg. I kveld blir det et par bokser lavkarbo-øl. Tross alt lørdag..
|
Her blir det rødvin på terrassen med min kjære i kveld:)
|
mja.. betale 80 kroner for vodka med lightbrus.. satser på rødvin jeg :)
Vi skal på "sex and the city" premiera, og så på byn etter på :) :) hoho.. skal smugdrikke litt på kinoen tenker jeg.. weeee.. er ikke så ofte man får gått ut med unger, så det blir skikkelig stas |
Å smugdrikke på kino er et av livets undervurderte gleder :lol:
|
Sitat:
|
Hva med Rosévin i denne varmen?
Jeg finner ikke noe om det i matvaretabellen. |
Rosévin skal vel ikke ha mer enn rødvin eller tørr hvitvin.
Rosévin er produsert på samme måte som hvitvin, men men man bruker røde druer og tar ut skallene i løpet av prosessen. Så det skulle vel ikke være noe problem å drikke rosévin, så lenge man sjekker restsukkerinnholdet på polets nettsider før man går til innkjøp ;) |
Sitat:
For øvrig er min favoritt rom & diet coke, men jeg skal jo snart tilbake til Norge etter mine mnd. i Karibien, så jeg er usikker på om jeg får tak i diet coke i Norge? Ellers skal jeg jo klare en flaske rødvin da... ;-p |
diet coke, er ikke det bare cola light da? ellur.. ?
|
Sitat:
|
Hmm.... Ser jaggu ut til at jeg blir nødt å "lære" meg å drikke rødvin... Har jo faktisk tre-fire flasker liggende etter å ha fått i gaver... :rolleyes:
Men, har funnet ut at cognac'en går bra å drikke; 1 karbo pr. 100gram :heia: |
Rødvin er deilig! Men man må jo finne sin personlige favoritt. Jeg liker dem litt fruktige og lette dersom jeg skal ta mer enn et glass, men ikke for lett, Amigo og sånt skvip skal du få billig av meg. Litt fylde må det være!
Den vinen som foreløbig er min ultimate favoritt er St Luca. Den er både billig, lettdrikkelig men fyldig, og passer til det meste av mat! |
Sitat:
|
Sitat:
Ellers liker jeg forskjellige, Jacobs creek, casillero del diablo bla, i allefall til å drikke som bordvin uten mat til... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jaaaa jaaa... jeg drakk øl, drinker, brus, spiste bakt potet, loff, spaghetti, sjokolade.. (når jeg først hadde sprukket trodde jeg visst det var smart å forte seg å spise alt man ikke kan spise ellers.. :p melk drakk jeg.. hmm.. pleier ikke å like å spise når jeg drikker, men nattmaten varte og rakk.
|
Sitat:
|
Skal man først sprekke, så må man gjøre en orntli jobb,ja.:D:D:D
|
Hva drikker dere ute på byn?
ØL :D |
hvordan er denne, jeg drikker ikke alkohol, men liker en god rødvin...tidligere har jeg aldri måttet tenke på karber....
men er dette mye? http://www.vinmonopolet.no/is-bin/IN...mpTo=OfferList |
Sitat:
|
Sitat:
På den annen side er det jo ikke så mange liter om gangen man klarer å drikke av dette stoffet, så sukkeret som er tilsatt er helt uten betydning. - |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52. |