![]() |
Sv: Hvite tenner?
Takk for link :)
Det er strips - eller sånne tape-greier du fester på tennene og har de på en stund (vet ikke hvor lenge) og så vips.... voila! Hvite tenner. :D Jeg vil ha sånn amerikansk-hvit farge. :D:D |
http://shopping.kelkoo.no/ssc-155101...itestrips.html
wee jeg fant norske sider man kan kjøpe det! altså sånne auksjonsider :D I'll do it!! |
Sitat:
|
Sitat:
Der kostet det bare 190 kr for en pakke og det er jo kjeme billig |
Sitat:
Da ville jeg heller kjøpt for 190 kr på e-bay :ja: |
Sitat:
Hvis ikke så er det smøring på stripsen og man putter de rett på.... |
Jeg tror jeg prøver bakepulver jeg, fordi det har jeg i huset. :D
|
Sitat:
(skal prøve å ikke tenke på hva de har puttet i stripsene :p) |
Har hørt at den amerikanske Baking Soda er bedre enn det norske bakepulveret (for hvite tenner). Baking Soda får man jo kjøpt nede på den amerikanske sjappe rundt hjørnet ved Saga Kino. Har lurt litt på om jeg skal ta en tur innom der, så jeg får testet om det virker.
|
Sitat:
|
Alt er billigere på eBay..... he he...
|
Ja eBay er genialt :heia:
|
Åh...dette vil jeg også prøve..noen som skal bestille flere??:)
|
Sitat:
Men dere, denne blekinga som alle skryter av (samt Fjanni, om jo faktisk er tannlegeassistent), hvordan funker den når man som meg ikke har særlig gule tenner (eller kanskje Aner ikke, bryr meg kanskje ikke så mye heller), men har noen ganske så stygge brune flekker på tennene? Det er altså misfarging, ikke sten, det har jeg fått konstatert av tannlege, som også foreslo punktbleking. Vil da disse stripene bleke hele kjeften min proposjonalt, sånn at jeg fortsatt vil ha flekker, men som er lysere på igjen hvitere tenner? Om dere skjønner. Jeg her drukket litt rødvin, så vet ikke om jeg klarer å uttrykke meg klart nok :p Akk, ja. Rødvin. Antagelig en av grunnene til disse sabla flekkene :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Tennene kjennes utrolig glatte og rene ut.
|
Sitat:
|
I dag fikk jeg Crest whitestrips i posten og jeg så forskjell etter en gang, helt GENIALT!!!! :heia:
|
:O jeg vil ha!! Hvor kjøpte du?
|
Woah! Jeg vil ha!!!! :D
|
Sitat:
|
Sitat:
Men det er det verdt fant jeg ut etter en prat med tannlegen om hvorfor jeg burde gjøre det med den metoden. :lettpåvirkelig: Hvis man bare skal bleke oppe koster det halvparten. Det er formene som er dyre, så hvis man senere skal bleke mer så koster det bare en hundrings eller noe sånt i blekemiddel. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04. |