Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Hjelp! Jeg må ha en kjole! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19351)

medas 15-05-08 19:56

Sv: Hjelp! Jeg må ha en kjole!

Hadde forresten vært kult om folk la ut bilder av 17 mai antrekket her. De som vil selvsagt. Digger klær, folk og bilder :D

jeef-micro 15-05-08 20:50

Jeg har kjøpt meg kjole, men den er mer type galla... kan legge inn bilde av den i kveld.. For tiden er den til oppsying (jeg er lettere å hoppe over enn å løpe rundt, så alt blir for sidt) men jeg har et bilde hjemme... Den kan syes inn masse (er også optimist) og var grisedyr...

Robyn 15-05-08 20:57

Kjempefin kjole Distrea, du kledde den veldig godt. :)

Jeg får sikkert et bilde å legge ut etter 17. mai, men akkurat nå har jeg ingen og jeg orker ikke å skifte og styre akkurat nå. :o

medas 15-05-08 20:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro (Innlegg 467354)
Jeg har kjøpt meg kjole, men den er mer type galla... kan legge inn bilde av den i kveld.. For tiden er den til oppsying (jeg er lettere å hoppe over enn å løpe rundt, så alt blir for sidt) men jeg har et bilde hjemme... Den kan syes inn masse (er også optimist) og var grisedyr...

Bra å være optimist :D Gleder meg til å se kjolen din! Skal få tatt bilde jeg og, men det blir nok ikke før den 17. Håper jeg kommer inn i den kjolen jeg har i tankene, men det spørs....:rolleyes:

Elanessë 15-05-08 21:09

For en flott dame du er Distrea! Nydelig kjole ja. Jeg vurderer også å bruke et belte på midjen der... Aldri brukt sånn, så er ikke helt min stil. Men kanskje prøve... iallefall hvis jeg virker slankere :p

Distrea 15-05-08 22:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elanessë (Innlegg 467372)
For en flott dame du er Distrea! Nydelig kjole ja. Jeg vurderer også å bruke et belte på midjen der... Aldri brukt sånn, så er ikke helt min stil. Men kanskje prøve... iallefall hvis jeg virker slankere :p

takk takk! jeg er veldig fornøyd med snittet på kjolen! :D
Jeg har heller ALDRI hatt belte i livet, bildet lyver vel litt der for det er ikke belte,
bare ett ensfarget felt :) også er det bare ett løst rødt bånd også.

Har faktisk gått utrolig lite i kjoler... for jeg ser som oftest ut som ei blubbe i dem;)

jeef-micro 16-05-08 14:02

oki here goes... Mobilbilde da, så det er ikke allverden med kvalitet.. men kjolen er borte til oppsying nå da så jeg får ikke tatt nytt...

http://i101.piczo.com/view/l/o/k/n/c...32_16025_3.jpg

medas 16-05-08 14:48

WOW! Supperlekker Jeef-micro! Den midjen jo! :ja:

Amica 16-05-08 15:10

Flotte bilder! Prikka deg med kommentaren, Distrea - fikk ikke prikke Jeefer'n, så jeg får si det her; NYDELIG DU ER!

Distrea 16-05-08 15:32

Flott kjole og dame asså :) da kan bare bryllupene komme på løpende bånd:p

Robyn 16-05-08 18:45

Lekker kjole Jeef! :D
Du kommer til å bli ballets dronning. ;)

jeef-micro 16-05-08 22:33

hehe takk for det jenter :) Er fornøyd med den kjolen ja, og den skjuler valkene ganske bra også, så jeg ser vel litt bedre ut på bildet ennom jeg hadde hatt noe annet på da :p

Hyper 17-05-08 10:35

Vanvittig fin kjole Distrea!!!

Elanessë 17-05-08 12:19

Okey da... her er min i hui og hast innkjøpte kjole. Innkjøpt til helga her i forbindelse med 17.mai og konfirmasjon i morgen. Syns den var helt grei til dette og overlykkelig å finne noe som ikke ser 100% håpløst ut. Den kan kanskje brukes som en vanlig sommerkjole senere i sommer også.

Ble jo ikke så mye brukt i dag da, og derfor bildene allerede er på pc'en (sykdom her og ikkeno feiring) Men her er meg da. Kjolen både brukt og tatt av igjen i dag (og magen er holdt max inn :p )

http://i248.photobucket.com/albums/g...sann/kjole.jpg

medas 17-05-08 12:53

Det var en flott og kul kjole Elanesse. Veldig sånn stil jeg liker :ja:

Belseblubb 17-05-08 13:39

Kul kjole! :ja: Jeg sitter i en teit vekteruniform og jobber dobbelvakt i dag.. Kanskje like greit i dette været.

Gratulerer med dagen forresten! :)

Solskinn 17-05-08 17:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elanessë (Innlegg 468868)
Okey da... her er min i hui og hast innkjøpte kjole.

Nydelig :)

Distrea 17-05-08 18:22

Sitat:

Okey da... her er min i hui og hast innkjøpte kjole.
jeg så på den også jeg!.. men dem hadde bare opp til 42 der jeg var... og den droppa jeg å prøve :geip:

kjempe fin!

Elanessë 17-05-08 18:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Distrea (Innlegg 469028)
jeg så på den også jeg!.. men dem hadde bare opp til 42 der jeg var... og den droppa jeg å prøve :geip: kjempe fin!

Åh det var synd da. De hadde flere hos oss ja, men jeg kunne nøye meg med 42 :D Litt godt etter å ha brukt en del 46 og 44.
Liker forresten veldig at hos Kappahl så er 40/42 str.M. Det er det ikke hos VeroModa :rolleyes:

Amica 17-05-08 19:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av medas (Innlegg 469054)
http://by117w.bay117.mail.live.com/a...A8674D9EC0CF0|

Her er vesla og meg i dag da :)

Vet ikke riktig hvordan å få lagt inn bilde. Blei bare en kopi fra der den lå.

HUm, vi får ikke sett det uten å logge inn på mailen din.. :rolleyes:

Du kan ikke lagre bildet på PCen? Og laste det opp f.eks. på Photobucket.com eller imageshack.us ?

Nydelig kjole, Elanessë!! Det har jeg jo allerede sagt til deg - snærten :D

Tuppen 17-05-08 19:41

får ikek sett bildet jeg heller..

men dere andre jenter!! dere er rett og slett bare såå nydelige!!!!

medas 17-05-08 20:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Amica (Innlegg 469057)
HUm, vi får ikke sett det uten å logge inn på mailen din.. :rolleyes:

Du kan ikke lagre bildet på PCen? Og laste det opp f.eks. på Photobucket.com eller imageshack.us ?

Nydelig kjole, Elanessë!! Det har jeg jo allerede sagt til deg - snærten :D

Mm, skal se om jeg finner ut av det, hehe. Jeg er ikke så god på dette:rodme: Sletta bare den forrige meldinga da, den ble liksom overflødig, hehe.

Aline 18-05-08 10:05

1 Vedlegg
Her er min "kjole"

medas 18-05-08 11:03

ARG! Hvorfor får jeg ikke til å legge inn bilde? Prøver å legge inn fra fotoknudsen og skriver inn URL adressa i den greia, men får bare opp en link på meldinga. Hva gjør jeg galt :confused:

Distrea 18-05-08 11:53

Medas:

Lagre bildet på datamaskinen din.
Når det er gjort lager du nytt innlegg, og klikker på bindersen, derfra henter du bildet igjen, klikk så "last opp" og ikke lukk vindu før du ser at vedlegget ligger der.

håper du klarer det!,,, for jeg er jo nysgjerrig :)
ellers får du sende bildet til meg så kan jeg legge det ut :p

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.