![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
1: Det er sooooool ute!
2: Jeg har spist deilig frokost 3: Verdens største kopp (decaf) kvadruppel espresso med kanel og fløte har navnet mitt på seg 4: Jeg har påskeferie! 5: Jeg har kommet i gang med morgenyogaen igjen |
|
1. Youtube og Google video
2. Musikk som kickstarter dagen 3. Hair metal :p 4. Muligheten for skolegang 5. The Secret, både filmen og boka |
slenger meg på her jeg :p
1: for at jeg har verdens beste type som jeg skal gifte meg med om ett år :love: 2: at jeg har verdens beste mamma og søsken som jeg ikke kan leve uten!!!!! 3: at jeg faktisk har bra helse i motsetning til ett år siden :D takket være lavkarbo! 4: at jeg har tatt meg selv i nakken nå- nytt og bedre liv på vei igjen! 5: for at jeg har folk som bryr seg om meg... får aldri takket dere nok!! |
Idag er jeg takknemlig fordi:
1. Det er fredag og bare noen timer igjen på jobb :stortsmil 2. Jeg i helga skal være sammen med familien min og bare ha det koselig. Ingen planer ovrehodet, så vi kan gjøre akkurat det vi vil, det er SÅ deilig :) 3. Jeg har fått lønning og syns jeg mar mye penger, enn så lenge :_plystre: 4. Vi hadde en super, morgen der alt gikk som smurt uten stress :hearts: 5. Alle rundt meg er blide og glade og fredagsklare:D |
Sitat:
Å, den har jeg så lyst til å se - hvor "oppdaget" du den??:spent: Og så takknemmelig-listen min: 1. Min kjære datter:love: - har vært på samtale på skolen idag og det meste er bra:) som mor blir man så utrolig takknemmelig når man hører sånt!! 2. Formen og kroppen fungerer bedre og bedre for hver dag som går:D. 3. Har det så trygt og godt med mannen min:hearts:. 4. Venner og familie er veldig viktig for meg!! 5. Trives og har det bra på jobb!! |
|
Ctr: Er du mormoner?
I kveld er jeg takknemlig for: 1. Bading og gøyt samvær med venner. 2. Hvor gøy jeg hadde det i vannet med storebror. 3. For deilig kveldsmat som var klar når vi kom hjem igjen. 4. Hvor deilig det var for meg å svømme litt, og at det gikk fint mtp bekkenløsningen. 5. For ryggen til min kjære der han sitter i andre enden av stuen og jobber, og likevel er sammen med meg. |
I dag har jeg SÅ mye å takke for! Vanskelig å få begrensa det ned til 5 punkter, men vi prøver;)
|
fredagstakknemlighet....
1; salg-har spart flere tusen kroner idag!:) 2; tv-fri kveld- deilig å hvile ørene.:p 3; å få lese en bunke aviser hjemmefra.:cool: 4; at minsta sovna med en gang ho la hodet på puta.;) 5; at det va mi puta ho sovna på,så no e senga mi go`og varm.:o |
Tror ikke jeg rekker å skrive noe her i morgen, men jeg er takknemlig for noe i dag også!
1: At vi ramla over han lydmannen til bandet vårt som har gjort noen demoopptak for oss som er hundre ganger bedre enn de gamle! 2: At jeg ble påmint om at sjokolade er oppskrytt og at maltitol har mindre morsomme effekter på magen 3: At jeg fant en naprapat etter magefølelsen som har fått kroppen min til å føles veldig mye bedre 4: At kjæresten min er så utrolig nydelig, sånn at jeg blir varm i sjela bare av å se på ham 5: At jeg klarte å redde en plante. Har aldri planter så jeg vet ikke hva man gjør, men noen fikk for seg at jeg skulle ha en sånn en, og jeg glemte den i tre måneder, men klarte utrolig nok å redde den, hoi! |
Sitat:
1: At jeg eier leiligheten min (det er brukt før men jeg er jammen takknemlig for det en gang til!) 2: Dr Atkins 3: At det finnes mennesker å være glad i 4: ELLE Interiør 5: Stillhet i heimen |
flinke jenter:heia:
|
Hadde egentlig ikke tenkt til å skrive her før i kveld. Men akkurat nå så trenger jeg å minne megselv på de gode tingene:
|
Er litt takknemlig i dag og jeg.
1: Jeg er takknemlig for at solen skinner her også, vakkert! Endelig betaler det seg å kjøpe tre solbriller på en uke :D 2: Jeg er takknemlig for kaffe, kaffe er hoppende godt! 3: Jeg er takknemlig for den vinen jeg skal drikke i kveld 4: Jeg er takknemlig for at jeg kan tillate meg selv å hilse på ei lekker dame i speilet 5: Jeg er takknemlig for øyebrynsfarge, sånn at jeg faktisk er i stand til å ha et fullendt ansiktsuttrykk :D |
Idag er jeg utrolig takknemlig fordi:
1. Det har vært en superfin dag idag. Først koselig handletur med gubben så kinotur med unger + ei god venninde. Perfekt lørdag!:) 2. Mine to vakre nå ligger på hver sin hodepute med fornøyde smil og trøtte men glade øyne:hearts: 3. Imorgen har vi en hel lat søndag til å hygge oss enda mer på. 4 Jeg er positiv og nyter livet litt mer nå enn før :love: 5. Jeg fant cavalier konfekt i butikken, så nå har jeg litt kos på påskeaften også.:D |
Dette har vært en herlig kveld:)
|
Mye å velge mellom :D Og da begynner jeg med kveldens filosofering over noe av det jeg er takknemmelig for
|
Hiver meg på denne, jeg også. Jeg har en kjip kveld, så det kan faktisk være godt å skrive ned fem ting jeg faktisk er veldig takknemlig for (for å få litt perspektiv):
1. Jeg har den beste kona i verden 2. Jeg har to flotte unger 3. Jeg jobber innen det fagfeltet jeg ønsker; sykepleie, musikk og manus 4. Jeg bor i Norge 5. Jeg har mange venner |
Sitat:
|
Ting jeg er veldig takknemlig for i dag:
1. Taxisjåfører som kjører meg hjem uansett hvor full jeg måtte være :o 2. At jeg bor alene 3. Varmekabler i gulvet på badet som gjør det overlevelig å sovne der 4. First price boblevann 5. Pepsi max og cola light :p |
På denne vakre søndag er jeg takknemlig for
1: At bassisten sendte oss verdens j*****e bandplaket til den neste spilejobben vår, jeg vet ikke om det var pga hans manglende kunstneriske evner, eller for å få oss til å lage noe bedre, men nå lager vi i alle fall noe bedre, vi med kunstutdannelse, hihi... Bassisten er iallfall meget fornøyd 2: Vakkert vær! Like fint å se på fra innsiden av huset, da jeg vet at løkkaboere er som bier rundt honningkrukka, og det er omtrent umulig å komme seg ut av døren så fullt av folk som det er 3: For the Simpsons, da jeg ikke kom meg ut på byen i går og ble hjemme, så la jeg meg under dyna og kosa meg gløgg i hjel med den nyeste episoden. Klokka halv to hagla sms-ene fra festglade mennesker inn, da var det for sent gitt 4: Ift den forrige; at jeg er i en alder og trygghet at jeg ikke blir fortvilt og føler at jeg gikk glipp av noe selv om jeg ikke gikk ut i går 5: For at jeg hver morgen våkner opp med den deiligste mannen that is |
i dag er jeg takknemlig for :
1. at jeg har verdens beste søs! 2. de fem minuttene jeg får snakke med gubben!!! ( bare tre uker igjen!) 3. for at det snør- ekte påskevær :D 4. at jeg har gode venninner :love: 5. bilen min.... hadde ikke klart meg uten den :lol: |
1: Miscela d'Oro koffeinfri espresso, som gjør det mulig å drikke fantastisk morgenkaffe selv om man er på induksjon.
2: Morgenkaffe :D 3: At jeg sitter i en super sofa og har det fredelig og stille denne søndagsformiddagen 4: At jeg har masse uleste bøker i bokhyllen 5: Hvite kubbelys |
I dag er jeg takknemlig for:
1. Å så sove to timer ekstra i morges, mens mannen sto opp med ungene. 2. Kyss i nakken i solen. 3. Fuglene som kvitrer og lager vårfølelse. 4. Solen som varmer meg i ansiktet. 5. Valgmuligheter. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06. |