![]() |
Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?
Takk igjen! Men de var utsolgt også der.. http://www.lavkarbocafe.no/bestilling.html Nå må mama lupes ta på seg forkleet sitt å bake flere lefser!
|
Sitat:
og disse: http://www26.netrition.com/josephs_b...tortillas.html , forskjellen er vel ikke så veldig stor på de og mama lupes tror jeg, bortsett fra at førstnevnte er større. |
Men det var vel en smule mer karber i de enn det er i Mama Lupes, om jeg ikke husker feil (3 gr pr lefse?)
|
Sitat:
|
Den ene av disse ja, den ene sju og den andre fem, men jeg sjekka Mama Lupe'sene nå, og den inneholder 3. (Huske å trekke fra kostfiber på amerikanske matvarer ;))
|
Sitat:
|
I mama lupene som jeg fikk fra dialife.dk er det 3 gr karbs pr stk.
Handlet for 350 kr, men de skrev 156,50 på pakken :)vSå ble ingen toll denne gangen :) |
Åh, de tortillasene er såå gode, de smaker jo helt ekte fullkorn-tortillas! Jeg hadde dem til middag i går, fylt med en kikert- og grønnsaksratatouille og kylling, samt smeltet ost.
|
Er nok en grunn til at de er utsolgt overalt:p mennesker i et lite land sånn nord i verden, som har kjøpt endel i det siste kanskje:lol:
|
De har vært utsolgt på lavkarbocafe og lavkarbopikene siden jeg begynte på kuren 20.mai i år. Synes det er en smule lenge, iallefall med tanke på at andre sider har de inne omtrent hele tiden....
|
nå har de fått inn lefsene på netrition igjen!!!:heia::spent:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jepp, pluss jeg liker å støtte norske nettbutikker når det endelig er kommet noe innen lavkarbo. :D Jeg fikk nettopp en svæær pakke derfra, SLAFSE! Brødmixen er jo fantastisk, den smaker faktisk nesten helt som vanlig grovbrød!
|
Sitat:
Jeg vil ha lefsene mine NÅ!!!!! Man må selvklart støtte norske nettbutikker :) i vert fall når de setter i verk slike bra tiltak som lavkarbo :heia: |
Du får gjøre som meg, og bestille for hundre tusen millioner kroner når de endelig får lefsene inn igjen, og ha hele fryseren full. :lol:
|
Ja gjett om jeg skal :heia:
Må begynne å spare nå! |
Sitat:
|
Jeg fyller de opp med dette vidunderet av et fyll:
Rengjør en grillet kylling (- lårene) 1-2 ss majones 1 ss rømme 1 ts bodsennep 1\2 rødløk 2\3 chili Salt Pepper Tikka masala krydder eller Masala paste ekstra hot (Rømme og majones er sånn ca mål. Men føl deg fram til den er passe tjukk. Men mer majones enn rømme:)) Rør dette godt sammen Ha i lefse sammen med finskjæret kål og paprika |
disse lefsene er GULL verdt :rolleyes:
Jeg spiste mye av disse sist jeg gikk på lavkarbo,som oftest med en wiener pølse,taffel ost med tomat ,litt ketchup og litt dressing i...ligger bare alt på et fat i mikroen og vips ferdig nam nam... ellers har jeg brukt de mest til kylling wraps steker kylling filet som jeg kutter opp i terninger salat,reven ost,og rømme med litt holiday dip. mmm blir aldri lei av disse :) |
Jeg vet ikke om jeg har nevnt det (orker ikke tråle hele tråden nå) men jeg bruker disse lefsene som pizzabunn! Blir ordentlig god, tynn italiensk bunn. Fantastisk med hjemmelaget tomatsaus, sopp, skinke og ekte mozarella, samt urter og hvitløks- og chiliolje.
|
Sitat:
|
Sitat:
Må bare si meg enig med Iset her, dette var knallgodt!! Takk for tipset! :klem: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11. |