![]() |
Sv: Den store vanntråden
er nok oppe i 4 liter i dag. Akkurat kommet i ketose og det merkes.
|
Til nå i dag, 1 liter.
|
Jada, her er det over 3 liter i dag!
Det er mye lettere å drikke vannet når man ikke drikker CL! Sjokkerende... |
Én liter hittil i dag.
Jeg tror absolutt ikke det er noen myte at vi trenger mye vann. |
Jeg fatter og begriper ikke hvordan dere klarer å drikke så mye vann!!! Blir litt imponert jeg:) Jeg klarer bare å drikke vann til måltidene. Hvis jeg drikker bare vann blir jeg kvalm......Hvis jeg er heldig så klarer jeg kanskje 1,5 til 2 liter pr. dag....men det er på en GOD dag :o Vet jeg burde drikke mer, men blir så kvalm og uggen av det. Ikke synes jeg det er så himla godt heller. Det er jo så mye bedre med brus;) Men nå drikker jeg ikke alvorlig mye av det heller. Vet ikke helt hva jeg skal finne på for å få i meg mer vann....:confused:
|
Sitron i vannet hjelper. Eller hel frisk chili, eller jordbær, eller agurk :D
|
Sitat:
Jeg er i alle fall oppe i halvannen liter, det synes jeg ikke er så verst:) |
Sitat:
|
Jeg kan jo bare svare for meg selv, men jeg drikker så mye vann fordi jeg er tørst. Og brus, saft o.l hjelper ikke på tørsten for min del. Det er kun vann som gjelder når jeg er tørst, og når jeg er tørst så drikker jeg. :) Og når jeg ikke er tørst så drikker jeg for å ikke bli tørst. Fordi da vet jeg at da må jeg drikke nesten halvannen liter vann for å ikke være tørst lenger.
|
Sitat:
|
Da har jeg drukket ca 2.2 liter idag:) Får hive i meg litt til før jeg legger meg så jeg ihvertfall kommer opp i 2.5.
|
4,2 liter i dag :D
|
Nå som jeg har kuttet ut all annen drikke enn vann går dette så det suser. :D
Har drukket rundt 4 l både i går og i dag. :) |
Gud bedre!
Dere drikker jo i alle fall meg under bordet! Har ikke engang oversikt over hvor mye jeg egentlig får i meg, men tipper ca 1 liter PM (hihi) altså pepsi max. Men altså: er det helt forbudt å drikke pepsi max, og kommer alt vannet i tillegg til pepsi i så fall? Eh....... Jeg er en stor synder!!! Når jeg trener drikker jeg rent norsk vann, ca 1 liter pr økt - stolt! |
Det er ikke forbudt å drikke pepsimax, men vær obs på at det kan være vektbrems for noen.
I ketose er det anbefalt å drikke minst 2,5-3 liter vann daglig. Rent vann. Annet kommer utenom. Jeg bruker en imsdalsflaske jeg fyller om og om igjen. Drikker jevnt utover hele dagen :D |
Jeg er ikke noe glad i å drikke av bokser og flasker, men drikker masse vann av et glass som det står Arendals bryggeri 0,5 på :D
Det blir jo enkelt å telle også. Jeg drikker mest vann om kvelden. Om dagen går det helst på kaffe og te. |
Da er jeg faktisk på min 4,5-te liter :eek: Det er mye selv til meg å være, men det har vært en tørst dag...!
|
4,2 liter i dag.
|
Jeg har overskridt fem liter når, hujeda!
|
Fem liter jenter, dere må jo skvulpe om dere hopper haha...
Ikke så flink som i går, har vært ute (dyrehagen pluss stranda), har vel drukket snart to liter så langt. Må få litt mer i meg til middag, kjenner hodepina sige på... |
Fikk et skikkelig spark bak i går da jeg leste om alt dere klarer å drikke - helt imponert over at det er fysisk mulig! Men i alle fall: drakk masse vann på kvelden i går, og i dag da jeg våkna var det rett på do og rett på vekta: minus 0,8 kilo!!!!!!!!!!!!! Trodde faktisk ikke mine egne øyne og måtte se to ganger. I løpet av tirsdag onsdag torsdag fredag ned 2,9 kilo!!!!!!!!
Det første jeg gjorde i dag var å fylle vannflaska og nå sitter jeg altså her og skriver og drikker vann (før frokost). Så takk for sparket bak!!!:) |
Litt dårlig på vanninntaket i går, drøye to liter, og jeg vet at jeg var for lat til å hente meg vann.
I dag er jeg i gang med første halvliteren først nå, men så sto jeg også opp klokka ett. Det er ikke verst uansett, for jeg var oppe til halv sju i morgest og spilte World of Warcraft:D |
Det er flere som er syvsover ser jeg :lol:
Er på min 3.dje 0,7 flaske. Heldigvis er jeg ufattelig tørst i ketose og da flinkere til å drikke enn ellers. |
Til de som har problemer med å drikke nok vann kan jeg anbefale å drikke av glass. Mine kollegaer på jobb klarer ikke å drikke så mye vann (nå er de jo slanke så...), men de går å sutter på en flaske med såen tutt på som minner om en tåteflaske. Jeg fyller min 1,5 liters imsdalflaske og heller opp i glass, og så bøtter jeg glasset ned som skulle det være konkurranse i øldrikking. Jeg setter glasset for munnen og tar det ikke bort før glasset er tomt (det innholder ca 4 dl), så raper jeg høyt og lenge:D :D og bøtter ned et nytt glass. Jeg prøver å unngå å tenke så mye over det, og tenke over om jeg er tørst (for det er jeg ikke bortsatt fra en enkelt periode!).
Om morgenen innen jeg går på jobb starter jeg med å drikke to glass. Det setter iøvrig også fart på magen, og når jeg kommer hjem fra jobb, har jeg drukket ca 2,5 l. Da er det fort gjort å komme opp på 3 l.;) |
Jeg er elendig på å drikke!!!
Kan omtrent gå et helt døgn uten å få i meg mer enn 0,5 liter væske..... Jeg drikker ikke før jeg er tørst jeg, og da er man jo allerede på vei til å bli dehydrert.... Noen "vanndrikketips"??? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39. |