![]() |
Sv: Hei sveis!
Hei igjen Anjus!
Skjønner det slikt at Bee er en bekjent av deg? Da må jeg bare advare deg litt: Dersom hun prøver å lure i deg noe som heter COCOSA, må du for all del takke pent nei.... :rolleyes: :lol: |
Sitat:
|
:lol:
|
Heeeeei Anjusa :suss:
"hyggelig" å se deg her inne! Jeg har bestilt ketolyseboka, men har begynt på kuren selvom jeg ikke får den. Jeg regner ut karber om dagen, prøver å spise masse grønt. I starten lønner det seg å veie det meste for å få en viss overblikk. Og det er masse oppskrifter her som gjør at du kan spise favoritt maten din :D Ikveld skal jeg spise taco, mem lager kryddere selv fra bunnen av slik at det ikke blir noen karber, kjøper taco sausen med minst karber(first prise) masse ost, salat, paprika, løk og agurt og til slutt seterrømme :D Pizza og :D Bare bestilte den soyaproteinen selges på ketolyse.no, den inneholder lite karber og pizzaen ble gooooood :D masse kjøttdeig og digg på. Jada nå bare skravler jeg :knegg: Lykke til snupp og lurer du på noe så skrik ut :D Ja og jeg er *sebbismamma* :D |
Sitat:
Ja jeg hørte Safir hadde begynt på den, og istad når jeg pratet med henne på tlf skulle hun ta det slik at jeg fikk høre, å du store :knegg: Etter hennes beskrivelse kommer jeg nok ikke til å kjøpe det, selvom hun sa etterpå at et egentlig ikke smakte så vondt, men den konsistensen, usj! |
Sitat:
Men ikke på noe forum altså... Just IRL!! :D |
Vælkømmin,Anjus :D Jeg er MIllaT på BP og Cammi82 på NM ;)
|
Cocos? Er det en cocosnøttolje? Skal vel ikke spise den "rå"?
|
Bee anbefalte MCT-oljen til meg fremfor Cocosa mht smak, for den er helt smakløs og som tran i konsistensen. :jupp: Men jeg har kun tatt den 2 dager... :skrape:
|
Hei, og velkommen! Fantastisk avatar du har, digger "henne" :D
Lykkeønskninger fra ålesundsjente i Bergen ;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Velkommen hit Anjus, og masse lykke til fremover :klemme:!
Sitat:
Fant en oppskrift på kokkosboller som vistnok var like gode som i butikken. Disse tenkte jeg at jeg skulle lage den dagen jeg vil ha noe søtt igjen, eller til jul. |
http://www.bbc.co.uk/comedy/images/3...ky_pollard.jpg
Svar til megselv og lokkebiff: Avataren er Vicky Pollard - en fantastisk karakter i komiserien "Little Britian" ;) |
Halla Anjus!!
|
Sitat:
|
Føler meg litt som denne blonde baben over her :lol: Prøver å gjøre meg lekker, men det hjelper lite :lol:
Jeg handlet litt idag jeg, forsåvidt bare inn til middagen i morgen, men det er jo greit å ha i kjøleskapet kanskje? Jeg begynner i morgen :) Det ble kjøttdeig, den hadde 0 karbs? Tenkt å lage meg karbonader av den. Så kjøpte jeg seter-rømme. Fant fetaost med 0 karbs. Kjøpte tomater, rødløk (må ha litt) og agurk. Kjøpte også grønnsaksblanding og egg. Tenkte jeg kunne smellesammen middag til i morgen. Karbonader med egg og gresk salat.. Høres det greit ut? |
Høres veldig bra ut det måltidet der. Husk å veie grønnsakene i starten, det blir fort mange karber i en salat hvis man bare hiver oppi;)
Pass også på å plukke vekk gulrøtter og andre rotgrønnsaker fra grønnsaksblandinger. Hva slags merke hadde feta uten karber?*elskerfeta* |
LYST sin! :D
Med hvitløk. Den var ordentlig god :D |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16. |