Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Har de fleste av dere tatt "før" bilder? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15525)

Millsi 28-10-07 20:05

Sv: Har de fleste av dere tatt "før" bilder?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tusta85 (Innlegg 356656)
Sniker meg inn og sier at det ligger før og etter bilder i journalen min om noen skulle vært interessert. ;)

Har du et sidetatall? Blir litt ør av å se igkennom alle sidene liksom.

Lilly 28-10-07 20:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Millsi (Innlegg 356702)
Har du et sidetatall? Blir litt ør av å se igkennom alle sidene liksom.

Det lå på nest siste side tror jeg, men de ligger uansett rett over her nå hvis du ikek orker å lete gjennom den andre tråden.

Tusta85 28-10-07 20:57

Bildene er slettet.

Torkil 29-10-07 07:47

Hei
Det er helt forståelig at mange ikke ønsker å ha billeder liggende på nettet, all ære til de som gjør det og helt OK at man fjerner dem etter en stund, de har jo ikke nyhetens interesse for altid.:)

Vennlig Hilsen
Torkil

Kokkosbolla 29-10-07 09:06

Jeg tok bilder av meg selv i undertøyet i fjor (før jeg startet med prosjekt gå ned i vekt). Og så har vi endel andre bilder siden vi giftet oss da...
Men siden jeg begynner med ketolyse så hadde mannen vært så elskverdig å ta bilde av meg i helfigur både foran og bakfra når vi var i bursdag på fredag... Så får vi se om noen uker da om det er noen forskjell.
Syns bilder er veldig motiverende!

Nille 29-10-07 09:54

Nei FØR nei, da rømte jeg langt unna og gjemte meg om jeg så et kamera. Jeg har noen bilder, men de viser på ingen måte virkeligheten.

Men jeg angrer på at jeg ikke tok "før" bilder i bikini/undertøy..... Ikke for å vise dem frem etterpå, men for min egen del....

megselv 29-10-07 18:49

Etter å ha lest denne tråden har jeg nå tatt bilder, fysj og fysj så grusomt. Fikk helt noia av å se de bildene og egentlig burde de henges opp på kjøleskapet og det burde ikke være no problem å holde seg unna det jeg ikke skal ha når jeg ser på disse :(

Lilly 29-10-07 19:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av megselv (Innlegg 357147)
Etter å ha lest denne tråden har jeg nå tatt bilder, fysj og fysj så grusomt. Fikk helt noia av å se de bildene og egentlig burde de henges opp på kjøleskapet og det burde ikke være no problem å holde seg unna det jeg ikke skal ha når jeg ser på disse :(

:klemme:

Burde nok gjort det jeg også, men jeg har ikke batteri i kameraet. :D

Millsi 29-10-07 21:51

Glad for det? hehe

Lilly 29-10-07 22:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Millsi (Innlegg 357237)
Glad for det? hehe

Nja, tja, si det? Ja, jeg må vel si det. Jeg glemte nemlig laderen i Køben i sommer, så jeg må faktisk ut å kjøpe ny før jeg kan få tatt bilder. Ikke aner jeg hvordan selvutløseren funker heller. Maaaange gode unnskyldninger her. :knegg:

Millsi 29-10-07 23:21

Hehe.

MorStine 30-10-07 07:32

Nei, har ingen oppstilte bilder fra førjeg begynte, men har lagt ut bilder fra mars og fra oktober i en annen tråd, tror man ser relativt god forskjell der. Har helfigursbilder av meg selv med klærne på da, som jeg skal prøve å få lagt ut til sammenlikning etterhvert.

SusieBlues 30-10-07 08:52

Mannen min tok bilder av meg i undertøyet i fjor sommer, eller var det enda før? Må finne ut hvor jeg har lagret bildene..
Vi tok bilder 5 aug i år også. Blir moro å sammenligne etterhvert..

Selv om det er "forferdelig" å se før-bildene, "Herregud, så jeg virkelig slik ut", så er det jo også en fryktelig seier, "Jeg tok tak i livet og kostholdet og se så flott jeg har blitt"!

Alle her inne har så god grunn til å være stolte! Det er jo ingen andre som har forårsaket endringen, det er bare vi som har byttet litt ut på hva vi putter i oss! Stor klem til alle her inne! :klem: Stå på! :boxing:

Torkil 02-11-07 07:56

Hei SusieBlues
Har du funnet billedene? Noe å dele med oss andre?
Uansett vil du ha en sterk motivator på vei ned eller når du skal stabilisere vekten. Billder sier bokstavelig talt mer enn tusen ord.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

MorStine 02-11-07 08:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Torkil (Innlegg 358804)
Hei SusieBlues
Har du funnet billedene? Noe å dele med oss andre?
Uansett vil du ha en sterk motivator på vei ned eller når du skal stabilisere vekten. Billder sier bokstavelig talt mer enn tusen ord.
Vennlig Hilsen

Torkil; Sendte deg bildene mine på pm som du ba om, men du kommenterte aldri dem, vet ikke om du en gang har sett dem... Om du får brukt de på ketolyse.no som du sa, så er du fri til å gjøre det for min del. Håper mine flotte resultater kan motivere fler:)

Eva 02-11-07 09:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Torkil (Innlegg 356575)

Kjempefine bilder Torkil, det er slike som er så utrolig inspirerende!! Men finner de ikke på Ketolyse.no. Har du en før-og-etter side der?

Gerd 02-11-07 12:35

Her : http://www.ketolyse.no/?group=1443&s...=1444&art=2792

Torkil 02-11-07 18:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MorStine (Innlegg 358807)
Torkil; Sendte deg bildene mine på pm som du ba om, men du kommenterte aldri dem, vet ikke om du en gang har sett dem... Om du får brukt de på ketolyse.no som du sa, så er du fri til å gjøre det for min del. Håper mine flotte resultater kan motivere fler:)

Hei
Diner billeder er kjempebra. men jeg husker ikke å ha sett dem i min E-postkasse. Jeg får ca 50 mail pr dag. så det kan hende jeg har vært for kjapp med delete :o:o:o

Beklager det veldig, siden du var så snill å sende dem.

Vennlig Hilsen

Eva 02-11-07 20:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 358991)

Tusen takk Gerd, nå fant jeg plutselig mange undermenuer.:D

Og så har jeg nettopp nå tatt førbilder, gleder meg enormt til å ta etter-bilder, bilder som skal få folk til å svime...:w00t:

Janis 03-11-07 14:59

Jeg har tatt bilder :)
Skal jommen legge de ut!

Torkil 03-11-07 16:07

Vi gleder oss
Torkil

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.